  • Data: 2014-08-16 13:44:39
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-16 13:20, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Kontekst był właśnie ciut wcześniej:
    >
    > [o procesorach 64-bitowych]

    > A więc nie trzyma w samochodzie bo Droid mógłby się zmoczyć,
    > tylko dlatego że - to komputer (albo zabawka, jak kto woli) z opcją
    > rozmowy.
    >
    > Ani ten jego Droid, ani ten "emergency phone" nie zniósłby zanurzenia
    > w wiaderku z morską wodą, więc nie wiem skąd wypaliłeś ze swoim pomysłem.

    Pszemol:
    1. Udowodnilem Ci, ze iPhone podobnie jak wiekszosc smartfonow nie jest
    odporny na slona wode (hehe, raczej sam sobie udowodniles). Za to
    niektore sa i do tej grupy nie nalezy sprzet jablkowy co czyni z niego w
    pewnych warunkach podobna zabawke jak np wspomniany Maxx.
    2. Z Twojej wypowiedzi wydaje sie wynikac, ze iPhone jest sprzetem
    niezawodnym:
    "Nie masz zaufania do swojego telefonu z Androidem na pokładzie?
    Mój iPhone4 mnie nie zawiódł nigdy - nie potrzebuje zapasowego telefonu."
    Rozumiem, ze Apple daje gwarancje (z łaski) tylko dla dobrego
    samopoczucia niektorych niedowiarkow? Bo przeciez Pszemola iPhone nigdy
    nie zawiodl... Troche to przypomina Titanica i ilosc szalup na
    pokladzie, bo przeciez ten statek jest niezatapialny.
    3. Wypada tylko cenic rozsadek osoby, ktora wozi ze soba emergency phone
    nie zdajac sie na jeden telefon. Nie wszyscy ograniczaja sie do
    lokalnych wypadow na rowerze czy wyjscia do pobliskiego centrum handlowego.
    4. Emergency phone jest wlasnie na sytuacje gdy ten pierwszy skonczy w
    wiaderku z woda...w lesie dla przykladu. Naprawde to takie zagmatwane?
    To nie pieszy wypad w gory gdzie kazdy element wyposazenia trzeba trzy
    razy rozwazyc przed spakowaniem ze wzgledu na wage i objetosc.