  • Data: 2022-03-17 16:35:11
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2022 o 21:04, m4rkiz pisze:

    > Ja używam A52s 5G i mam natywne nagrywanie rozmów po zmianie regionu na
    > Indonezję, wszystko poza tym działa jak powinno, aktualizuje się itp.

    A to przy okazji zapytam o jeszcze jedną rzecz: ten A52s ma skaner linii
    papilarnych w ekranie, tak? W SAMSUNG-u A32 LTE jest czytnik w ekranie.
    Na ekranie mam folię ochronną firmy 3mk (taką, o -
    <https://3mk.pl/silverprotectionplus/>) i słabo działa mi czytanie
    odcisków. Na tyle słabo, że nie mogłem dokończyć procesu dodawania
    skanów linii papilarnych i przerywało mi proces dodawania po dłuższym
    czasie nieskutecznego skanowania. Trzeba było ponawiać, ale i tak
    bezskutecznie. A nie dodawałem odcisków wcześniej, bo na tych wszystkich
    filmikach pokazujących naklejanie folii na ekrany z czytnikiem
    sugerowano, by dodać odciski dopiero po naklejeniu folii, bo wcześniej
    dodane odciski mogą być źle czytane przez warstwę folii.

    K.