eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid: aplikacja nie jest dostępna dla Twojego regionu/kraju › Re: Android: aplikacja nie jest dostępna dla Two jego regionu/kraju
  • Data: 2013-01-04 10:41:03
    Temat: Re: Android: aplikacja nie jest dostępna dla Two jego regionu/kraju
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-04, o godz. 09:50:08
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Na podstawie Widzi Mu Się. Na przykład polska apka pewnego portalu
    > była dystrybuowana tylko w polskim Google Play. Bo tak.
    > Stąd warto mieć konta wUSA, UK czy paru innych krajach.

    Przy czym potem bywają zabawne wpadki. Jakiś czas temu Symantec w
    Warszawie na jednej z konferencji na której byłem prezentował Norton
    Mobile Security dla Androida. Rozdawał darmowe licencje. Po czym po
    instalacji okazywało się że w Polsce ten produkt nie jest dostępny i
    Symantec nie oferuje dla niego wsparcia - nawet aktualizacji bazy
    zagrożeń. Co ciekawe opakowanie z licencją było przygotowane na polski
    rynek, miało kontakt do polskiego supportu etc. Dopiero po ~4
    miesiącach od konferencji usługa stała się dostępna w Polsce.

    Zdrówko