  • 11. Data: 2014-09-28 20:22:01
    Temat: Re: Android - Fakty i Mity - Reset do ust fabr
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 28 Sep 2014 19:42:39 +0200, mr misio de grizzly
    <m...@t...com> wrote:

    >Ale raczej nie odinstaluje mi zapomnianych niepotrzebnych aplikacji :)

    Posiada application manager. Pokazuje ile pamieci zajmuje aplikacja i
    kiedy ostatni raz byla uzywana. Niechciane aplikacje mozna zaznaczyc
    na liscie i usunac jednym palcem.

    Poza tym, sporo aplikacj izostawia rozne smieci w pamieci. Opcja Junk
    Files usuwa te smieci

    A.L.

  • 12. Data: 2014-09-28 20:44:27
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 28.09.2014 o 20:22, A.L. pisze:

> [...]
    > na liscie i usunac jednym palcem.
    >
    > Poza tym, sporo aplikacj izostawia rozne smieci w pamieci. Opcja Junk

    Brzmi ciekawie, ale... który Clear Master bo jest ich od groma...

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 13. Data: 2014-09-28 21:32:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Ja uzywam tej

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cl
    eanmaster.mguard&hl=en

    A.L>

  • 14. Data: 2014-09-29 14:57:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-27 19:38, mr misio de grizzly pisze:
> [...]
    >
    > Mam wrazenie, ze tablet jak i telefon z czasem mulą coraz bardziej.
    >
    > Myslę o resecie do ustawień fabrycznych - czy to pomoże?
    >
    > Chcialbym, zeby mi po polaczeniu z kontem nie pozasysalo jakichs
    > smieci z chmury, gdzie szpiegoogle wysyla pewnie wiecej nizbym chcial.
    >
    > W telefonie wystarczy jak mi zaciagnie kontakty, w tablecie nic nie
    > musi zaciagac.
    >
    > Zadnych ustawień, zadnych aplikacji, zadnych plikow.
    >
    > Czy przed resetem musze w zwiazku z tym cos gdzies posprawdzac,
    > powylaczac?
    >
    > No i najwazniejsze, czy taki "fresh install"

    Wg. mnie - mit. Spowolnienie miarę użytkowania to zwykły, niczym nie
    poparty bzdet. Telefon mam już prawie rok, i jedyne spowolnienie to
    wolniejsze łączenie przez wi-fi. Jednak ewidentnie za sprawą nie
    instalowanych programów czy użytkowania a funkcja została popsuta przez
    aktualizację systemu, o ile można mówić o zepsuciu - wcześniej łączył w
    3-4 dzisiaj łączy w 8-9 sekund. Parę dni temu resetowałem telefon, a
    więc mam na to świeży pogląd - reset w niczym telefonu nie przyspieszył.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2014-09-29 15:21:57
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 29.09.2014 o 14:57, Trybun pisze:

> [...]
    > 3-4 dzisiaj łączy w 8-9 sekund. Parę dni temu resetowałem telefon, a
    > więc mam na to świeży pogląd - reset w niczym telefonu nie przyspieszył.

    Hmmmmmm, to moze byc tez i to, kilka aktualizacji mialem juz.

    Moze reset i nieinstalowanie aktualizacji :D

  • 16. Data: 2014-09-29 17:35:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    mr misio de grizzly wrote:

    > Hmmmmmm, to moze byc tez i to, kilka aktualizacji mialem juz.
    >
    > Moze reset i nieinstalowanie aktualizacji :D

    Możesz sprawdzić reset i zainstalowanie ostatniej aktualizacji.
    Może jestem w błędzie, ale coś mi się zdaje, że wszystkie kolejne
    aktualizacje zostawiają po sobie jakieś śmieci. Kiedy to się nawarstwi,
    wtedy muli.

  • 17. Data: 2014-09-29 17:42:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-29 15:21, mr misio de grizzly pisze:

    > Hmmmmmm, to moze byc tez i to, kilka aktualizacji mialem juz.
    >
    > Moze reset i nieinstalowanie aktualizacji :D

    Całkiem prawdopodobne że to za sprawą aktualizacji systemu to
    spowolnienie. U mnie co prawda nie spowolnił, ale poza tym dłuższym
    łączeniem wi-fi jeszcze trójkolorowa dioda powiadomień stała się diodą
    tylko dwukolorową... - niebieski nieosiągalny...

    Ale reset już nic nie da w sprawie raz zaktualizoawnego systemu.. To nie
    Windows gdzie można zrobić "przywracanie systemu" z dowolnie wybranego
    punktu, np. sprzed aktualizacji systemu...

  • 18. Data: 2014-09-29 22:22:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-29 17:35, Poldek pisze:

> [...]
    > Może jestem w błędzie, ale coś mi się zdaje, że wszystkie kolejne
    > aktualizacje zostawiają po sobie jakieś śmieci. Kiedy to się nawarstwi,

    Jakieś opcje czyszczenia śmieci chyba są w telefonach.

    --
    animka

  • 19. Data: 2014-09-29 22:54:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Sep 2014 14:57:17 +0200, Trybun napisał(a):
    > Wg. mnie - mit. Spowolnienie miarę użytkowania to zwykły, niczym nie
    > poparty bzdet.

    Moze nie calkiem - pojawily sie informacje o spowolnieniu sterownika
    pamieci flash disk w miare uzywania i burdelu ... i niestosowania
    funkcji TRIM.

    J.

  • 20. Data: 2014-09-30 00:11:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Sep 2014 10:19:17 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Jakie jest techniczne wyjaśnienie tego mulenia przy zapełnieniu
    > pamięci masowej? Android chyba nie robi swappa RAMu na dysk?

    Nie ma wyjaśnuenia. To tylko domniemanie tego co to napisaĺ, takie
    przyzwyczajenie z windows. Android nie używa swapa w większości
    waniliowych dystrybucji. Nie ma, też powodu do mulenia o ile ma
    odpowiednią ilość ram do ilości zainstalowanych serwisów.

    --
    Marek