  • Data: 2014-09-29 17:42:59
    Temat: Re: Android - Fakty i Mity - Reset do ust fabr
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-29 15:21, mr misio de grizzly pisze:

    > Hmmmmmm, to moze byc tez i to, kilka aktualizacji mialem juz.
    >
    > Moze reset i nieinstalowanie aktualizacji :D

    Całkiem prawdopodobne że to za sprawą aktualizacji systemu to
    spowolnienie. U mnie co prawda nie spowolnił, ale poza tym dłuższym
    łączeniem wi-fi jeszcze trójkolorowa dioda powiadomień stała się diodą
    tylko dwukolorową... - niebieski nieosiągalny...

    Ale reset już nic nie da w sprawie raz zaktualizoawnego systemu.. To nie
    Windows gdzie można zrobić "przywracanie systemu" z dowolnie wybranego
    punktu, np. sprzed aktualizacji systemu...