  • 11. Data: 2014-02-04 20:21:55
    Temat: Re: Android 4.4 - znikające skróty z pulpitu
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Da się, sprawdzone na HTC Desire 500 z A 4.1.2

    Aleś konkretami rzucił :-D
    Ja nie potrafię dodać widgetu do tej sekcji.

    Marek

  • 12. Data: 2014-02-05 11:19:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-04 14:11, *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ludzie skarżą się, że to dotyczy konkretnych aplikacji i tylko na 4.4
    > jak wyczytałem. Sliding Message, jakaś gra Gem Miner 2 i jeszcze jakieś
    > z użytkowych, których nie zapamiętałem. Inne, mimo aktualizacji,
    > przetrwały.

    Może tak być.
    Ja w zasadzie na pulpicie trzymam tylko to:
    http://imageshack.com/a/img691/9347/znr.png
    http://imageshack.com/a/img560/4461/xlps.png

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2014-02-05 14:51:31
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-05 11:19, Mirek Ptak pisze:
    > Może tak być.
    > Ja w zasadzie na pulpicie trzymam tylko to:
    > http://imageshack.com/a/img691/9347/znr.png
    > http://imageshack.com/a/img560/4461/xlps.png

    Z pierwszego ekranu mam większość na pulpicie również. Z drugiego ekranu
    żadnej. Wszystkie one wytrzymują próbę aktualizacji, choć chyba zegar mi
    zniknął - tego już na 100% nie pamiętam. Z całą pewnością, regularnie mi
    znika Sliding messaging - to najbardziej upierdliwe jest gdyż po parę
    razy dziennie używam tej aplikacji. Owszem, jest widget ale to widget a
    one nie dają się dodać do wspólnej części.

    Więc jednak to KitKet się wali ... :-(

    Marek