  • 1. Data: 2024-09-11 17:09:29
    Temat: Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cholera, przeniosłem istotne zdjęcie do kosza posługując się aplikacją
    Files w Androidzie 11. I za cholerę nie mogę znaleźć tego kosza :)
    Pomoże ktoś?
    PS. Nie chodzi tu o kosz na google, dostępny przez aplikację Google
    Zdjęcia, ja jej w ogóle nie mam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2024-09-11 17:18:00
    Temat: Re: Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > Pomoże ktoś?
    > PS. Nie chodzi tu o kosz na google, dostępny przez aplikację Google

    Wchodzisz w "Moje pliki" i zjeżdżasz do kosza.
    Działa, przed chwilą sprawdziłem.

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2024-09-11 20:10:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

> [...]
    > Pomoże ktoś?
    > PS. Nie chodzi tu o kosz na google, dostępny przez aplikację Google

    Kilka razy coś mi się stało z Androidem, nie mogłem znaleźć w pomocy na
    www, ale opisałem dokładnie problem w gemini.google.com i jeszcze mnie
    rozwiązania nie zawiodły.

  • 4. Data: 2024-09-11 23:27:02
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek Maciejewski w news:th9uvstazt1n.1wfx8hanw85xh.dlg@40tude.net
    > Cholera, przeniosłem istotne zdjęcie do kosza posługując się aplikacją
    > Files w Androidzie 11.

    czy jest pewnosc 100%, ze ta aplikacja ma (swoj) kosz?

    > I za cholerę nie mogę znaleźć tego kosza :)

    trash, recycle, bin, ... - mniej wiecej takich cudow poszukaj w systemie

  • 5. Data: 2024-09-12 21:04:45
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 11.09.2024 o 17:18, Akarm pisze:

    > Wchodzisz w "Moje pliki" i zjeżdżasz do kosza.
    > Działa, przed chwilą sprawdziłem.
    >
    >Nie mam w ogóle "moich plików" :) mam Files i nie ma tam nigdzie
    kosza. Ale mniejsza o to, znalazłem ten plik analizując surową zawartość
    pamięci. Był na karcie SD, oznaczony jako "trashed". jeszcze trochę
    podłubię i się dowiem jak go przywrócić na stare miejsce, bo oczywiście
    nie ma czegoś takiego jak "przywróć" i trzeba się nieźle namyźgać.

  • 6. Data: 2024-09-13 07:56:53
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 12.09.2024 o 21:04, Jacek pisze:

> [...]
    > trochę podłubię i się dowiem jak go przywrócić na stare miejsce, bo
    > oczywiście nie ma czegoś takiego jak "przywróć" i trzeba się nieźle

    Może w 11ce jest tak jak w 10ce. A więc rzeczone Files->w okienku
    wyszukiwania klik na trzy kreski po lewej stronie->kosz-> klik na
    usunięty plik->przywróć.

  • 7. Data: 2024-09-13 11:20:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:vc0k77$3in9t$1@paganini.bofh.team
    > Może w 11ce jest tak jak w 10ce. A więc rzeczone Files->w okienku
    > wyszukiwania klik na trzy kreski po lewej stronie->kosz-> klik na usunięty
    > plik->przywróć.

    u mnie android 10, jest natywna app typu "Pliki", niby ma "ostatnio
    usuniete" i .... pustka po wyrzuceniu jakiegos pliku, dowolnego typu.
    czyli: to tak nie do konca dziala... Nie wiem, co tam moge zobaczyc po
    usunieciu, z pewnoscia nie cos, co usunalem

  • 8. Data: 2024-09-13 11:50:03
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 13.09.2024 o 11:20, 1634Racine pisze:
> [...]
    > czyli: to tak nie do konca dziala... Nie wiem, co tam moge zobaczyc po
    > usunieciu, z pewnoscia nie cos, co usunalem

    U mnie czysty Android i  nie wiedzieć czemu systemowa apka nazywa się
    "File".. i właśnie zrobiłem próbę usuwając jedną z fotek, i oczywiście
    znalazła się w koszu, następnie ją przywróciłem.. Dodam że pliki z kosza
    można standardowo przywracać tylko w przeciągu 30dni.

  • 9. Data: 2024-09-13 15:09:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:vc11sd$3jd3d$1@paganini.bofh.team
    [.................]
> [...]
    > znalazła się w koszu, następnie ją przywróciłem.. Dodam że pliki z kosza
    > można standardowo przywracać tylko w przeciągu 30dni.

    i wyjasnilo sie: owszem, pliki po usunieciu laduja w "ostatnio usuniete"
    (na 30 dni), ale tylko wowczas, gdy sa usuwane z poziomu natywnej app
    "Pliki".
    app Pliki jest managerem. Srednio wygodnym,wiec nie uzywam.
    Najogolniej: w androidzie nie ma "ogolnego" kosza, ktory zawsze i wszystko
    obsluzy, jak kosz w windows; wiecej: nie ma takiej app zewnetrznej, ktora te
    role wypelni.
    (gemini.google.com na bogato to wyjasni z dobrym promptem :)