    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Analogowa kamera->IP
    Date: Sat, 12 Mar 2016 10:48:50 +0100

    W dniu 11.03.2016 o 21:27, JaNus pisze:

    > A nie możesz do nich dołączyć jakiegoś mini/tyci-PC, który będzie
    > reagował na "zamówienie" z centrali dozoru? Aby w stanie podstawowym
    > podawał obraz zredukowany do małej rozdzielczości, zaś gdy zajdzie
    > potrzeba - to by "widział" ful-HD? Wtedy średnie obciążenie sieci nie
    > było zbyt duże.

    nie wiem. Za słabo się na tym znam. pozatym, po przeanalizowaniu za i
    przeciw, postawiono na chiński badziew. Dlaczego taki epitet? bo
    teoretycznie kamery samodzielnie powinny zapisywać obraz po wykryciu
    ruchu na ftp, nas, albo wysyłać na email. nie robią tego. Czyli jak to u
    chińczyków. to co jest reklamowane jako zaleta, działa i to dobrze, to
    co mamy nadzieje że będzie działać, bo logika tak podpowiada,
    niekoniecznie działa. Tak więc kamery, jako oko, rejestrator jako
    zarządca i dysk jako magazyn, dają funkcjonalny zestaw i co
    najważniejsze nie drogi.
    ToMasz
    PS.
    obraz z kamer jest zapisywany tylko w przypadku wykrycia ruchu. Tyle że
    o ile dobrze pamiętam, rejestrator sam w sobie jest tak ograniczony, że
    jak ma aż osiem kamer, to zdolność zapisu spada do 720p na każdą. muszę
    to sprawdzić. Mam też program na PC który potrafi robić taki zapis, ale
    już 3 kamery zajmowały całą moc obliczeniową dwurdzeniowego laptopa.