    From: "Robert R" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Analizator widma - szukam projektu
    Date: Sat, 8 Oct 2011 20:15:41 +0000 (UTC)

    http://sdr-kits.net/VNWA/VNWA3-installation.pdf

    Tutaj masz link do analizatora vna - urządzenie do 1.3Ghz - dołącza je się do
    usb i wejścia mikrofonowego komputera (urządzenie sdr). Posiada funkcję
    analizatora widma (chyba do 200Mhz - tu mogę się mylić) - można kupić kit
    soft + instrukcję + pcb i zmontować w 1 wieczór. Układ pracuje w oparciu o 2
    syntezy dds i mieszacz. Posiada również funkcję pomiaru macierzy rozproszenia
    elementów - parametry S11,.... .