  • 1. Data: 2019-12-18 08:54:10
    Temat: Analiza emisji spalin
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W sumie żadnych przełomowych wniosków nie wyciągnęli - samochody po
    Krakowie jeżdżą znacznie nowsze niż wynika z rejestrów, oraz syf leci ze
    starych diesli.

    Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie
    bym poczytał.

    https://smoglab.pl/wreszcie-wiemy-ktore-auta-truja-n
    as-najbardziej-skrot-raportu/

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 2. Data: 2019-12-18 18:58:27
    Temat: Re: Analiza emisji spalin
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Pyra w

    > Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie
    > bym poczytał.

    <https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=616&mmi=15462>

    To oni opracowali...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-12-18 20:38:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 01:54:18 UTC-6 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> [...]
    > starych diesli.
    >
    > Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie

    Tez bym poczytal bo ten raport to stek durnot.

    Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny golf ma tylko euro3 i kopci w takim stopniu a
    ten pasek ma euro5 i kopci mniej?

    Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym
    analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

    Wrecz na usta mi sie cisnie: Klamstwa fabrykowane za publiczne pieniadze.

    Bo wniosek moze i prawdziwy, a tak naprawde tylko zgodny z oczekiwaniami publiki lub
    wladcow, ale sfabrykowany z jakichs drugich czy trzecich pochodnych.

  • 4. Data: 2019-12-18 20:51:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, December 18, 2019 at 8:38:05 PM UTC+1, s...@g...com wrote:

    > Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny golf ma tylko euro3 i kopci w takim stopniu a
    ten pasek ma euro5 i kopci mniej?

    Przeciez jest napisane "Podczas trzech tygodni pomiarów pobranych zostało niemal 104
    tys. próbek, z czego ponad 93 tys. udało się połączyć z danymi o pojeździe zapisanymi
    w CEPIK (ewidencji pojazdów)."

    Na podstwaie rocznika / modelu / ... da sie raczej ustalic jaka norme spelnia...

  • 5. Data: 2019-12-18 20:56:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, December 18, 2019 at 8:51:20 PM UTC+1, WS wrote:

> [...]

    tu jest lepszy opis
    http://tnijurl.com/45e48ee3ed19/

    albo caly:

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/wie
    lka-akcja-policji-a-pierwsze-w-polsce-innowacyjne-ur
    z%C4%85dzenia-ju%C5%BC-wy%C5%82apuj%C4%85-auta/ar-AA
    CLNop?li=BBr5MK7&fbclid=IwAR15I5WuItF7Y2ea0FYW5VtGWo
    41-FgTvRxkvUGTnViIxagZb7NrV7-Au_Q

  • 6. Data: 2019-12-18 20:57:22
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 13:56:38 UTC-6 użytkownik WS napisał:

> [...]
    z%C4%85dzenia-ju%C5%BC-wy%C5%82apuj%C4%85-auta/ar-AA
    CLNop?li=BBr5MK7&fbclid=IwAR15I5WuItF7Y2ea0FYW5VtGWo

    Ah ok, dzieki, tego nie zauwazylem.

  • 7. Data: 2019-12-18 22:04:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-18 o 08:54, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > starych diesli.
    >
    > Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie

    Prywatni busiarze wycinają DPFy z busów posiadających Euro 5-6.
    Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zrobić coś takiego?

  • 8. Data: 2019-12-18 23:07:29
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym
    > analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

    Długi czas na Księcia Józefa stał bus i pilnował pokaźnego zestawu
    czujników. Wygladało jak kamera skierowana na wprost jadacych
    samochodów i bramka laserowa w poprzek. Po jakimś czasie powiesili
    tabliczkę "kontrola spalin" lub podobną.
    Wojtek

  • 9. Data: 2019-12-19 06:34:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 20:56, WS pisze:

    > tu jest lepszy opis
    > http://tnijurl.com/45e48ee3ed19/

    A k.... fajne. Jakby tak zdalnie zabierali dowody tym co mają normy
    _znacząco_ przekroczone.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-12-19 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Prywatni busiarze wycinają DPFy z busów posiadających Euro 5-6.
    > Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zrobić coś takiego?

    Jak patrze na ulicach to raczej nie z busów euro 5-6 wydobywaja sie
    najwieksze chmary czarnego dymu. Nie mowie ze sie nie zdarza ale to nie
    tu bym szukał najwiekszych trucicieli.
    Bo jak busiarzowi padaja wtryski to wymieni chociaz bedzie go to
    kosztowac 5kpln+

    A kto w osobówce tak zrobi? Bedzie jezdził az gdzies nie stanie a do tego
    czasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik