  • 1. Data: 2010-07-20 17:30:10
    Temat: Anakee 2 vis Tourance...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jestem już wstępnie umówiony z Hubertem na zmianę kapci w moim T.Apaczu
    0.6 '97 (Transalp XL 600), ale chciałem jeszcze "ogółu" spytać jak to
    jest z (realnym) przebiegiem Anakee 2 vis Tourance...?

    Obecnie mam właśnie Tourance 120/90R17 + 90/90R21 o ile przód ma jeszcze
    trochę mięsa, to tył na pewno muszę zmienić. Zapewne zdecyduję się na
    kpl., bo oponki mają po 6 lat.

    Nie mam porównania do innych opon, ale latając 100% po czarnym (deszcz
    czy sucho, upały też zaliczyłem) nie miałem żadnych przykrych sytuacji.
    Jeżdżę solo, w trasy z niezbyt dużym bagażem, czasem po mieście, w teren
    się nie zapuszczam.

    Ceny Anakee 2 i Tourance są podobne, więc decydującym czynnikiem ma być
    bdb przyczepność, ale i żywotność, bo jednak wydatek nie jest mały.

    Świetne opinie o Anakee 2 kuszą, ale z drugiej strony ponoć Tourance
    przelatają znacznie więcej, ponieważ przez 2 m-ce śmignąłem 7 tys. km a
    sezon wciąż trwa, jest to dla mnie mocny dylemat.

    "Pomożecie???" ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-07-21 09:56:32
    Temat: Re: Anakee 2 vis Tourance...?
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 20 Lip, 19:30, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Świetne opinie o Anakee 2 kuszą, ale z drugiej strony ponoć Tourance
    > przelatają znacznie więcej,

    Imo te gumy sa bardzo porownywalne. Oczywiscie kazda z marek ma swoich
    wyznawcow, ale nie chce mi sie wierzyc w jakies znaczace roznice w
    przebiegu.
    Wez pod uwage, ze jest to bardzo subiektywne i zwiazane chociazby ze
    sposobem jazdy jak i pewna kultura techniczna (wlasciwe cisnienie).
    Sprobuj zapytac na forum Trampka lub Afryki i poszukaj testu opon
    enduro np na stronie Motocykla.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 3. Data: 2010-07-21 10:13:57
    Od: falco <m...@w...pl>

    Gawron pisze:

> [...]
    > Wez pod uwage, ze jest to bardzo subiektywne i zwiazane chociazby ze
    > sposobem jazdy jak i pewna kultura techniczna (wlasciwe cisnienie).

    Dokładnie jest tak jak mówisz, dlatego staram się wyważyć wszelkie znane
    mi opinie czy to znajomych czy z sieci, itp.

    > Sprobuj zapytac na forum Trampka lub Afryki i

    Jestem na Forum AT i stamtąd czerpię duuużo wiedzy na temat ujeżdżania
    Trampusia... ;)

    > poszukaj testu opon
    > enduro np na stronie Motocykla.

    Co ciekawe w teście Motocykla (co prawda dot. Tourance Exp) Metzellerki
    wypadają znacznie, ale to znacznie lepiej od wychwalanych Anakee 2 z
    zaznaczeniem, że... mają o wiele mniejszą trwałość... ;) Czyli dokładnie
    na odwrót niż "ogólnie" słyszane opinie... hehehe...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175