-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!feed.news.qwest.net!mpls-nntp
-01.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 12 Dec 2013 23:14:20 +0100
From: "n...@y...com" <n...@y...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Amortyzatory na przód do VectryC/Signum
References: <52952d62$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<l749ln$8m5$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <l749ln$8m5$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131212-0, 2013-12-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 15
Message-ID: <52aa3538$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: apn-95-41-189-132.dynamic.gprs.plus.pl
X-Trace: 1386886456 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2374 95.41.189.132:50446
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514910
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-27 08:59, BartekK pisze:
> W dniu 2013-11-27 00:23, n...@y...com pisze:
Jedynie musisz znaleźć kogoś z opcomem lub tech2
> (nie musi być aso, byle opcoma mieć), by ci wyłączył obsługę IDC+ w
> module nadwozia (za 3minuty roboty 150zł to trochę drogo).
>
>
Czy można wyprogramować samą funkcję CDC pozostawiając resztę z IDS+?
Chodzi mi o to, żeby dalej działał przycisk sport tzn. reakcja na gaz +
zmiana wspomagania kierownicy ale już bez kontroli amortyzatorów.
---
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.13 09:43 Tomasz Stiller
- 14.12.13 14:25 n...@y...com
- 14.12.13 14:40 Tomasz Stiller
- 16.12.13 08:47 n...@y...com
- 16.12.13 12:16 Tomasz Stiller
- 16.12.13 14:54 n...@y...com
- 01.01.14 21:10 Tomasz Stiller
- 22.01.14 20:27 n...@y...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=