  • Data: 2010-02-10 21:12:43
    Temat: Re: Amerykanskie firmy aftermarketowe
    Od: choppers_polska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 21:44, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Tak BTW. Wytlumacz mi sens sciagania z USA czesci produkowanych we
    > Wloszech do japonskiego motocykla ?
    >
    > --
    > Kuczu

    Sens jest bardzo prosty!! W Europie niemoge znalezc dystrybutora tych
    rzeczy, a producent nie sprzedaje detalicznie. Nawet jesli w europie
    znalazlbym cos takiego to ceny sa podobne, jak nie wieksze, a wszystko
    mnozymy x4. Z USA x3. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase :)
    Chyba ze znasz Polskich dobrych rzemieslnikow dajacych rade zrobic to
    samemu...