-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Alusy (aluminiowe felgi)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5c6bdc60$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<q4kefu$ls$1@node1.news.atman.pl>
<5c71023a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<q4v3s1$70h$1@node2.news.atman.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 27 Feb 2019 09:48:56 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q4v3s1$70h$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 36
Message-ID: <5c764ed5$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.209.17
X-Trace: 1551257301 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 188.33.209.17:1109
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651173
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-24 o 22:55, Marek S pisze:
> W dniu 2019-02-23 o 09:20, Trybun pisze:
>
>> Czyli jak dla Ciebie głównym motywem jest brak odpowiednich stalowych
>> zamienników.
>
> Zgadza się w przypadku zimówek. Aluminiowe zimą/po zimie 2x
> roztrzaskałem na dziurach. Niby Państwo refunduje zakup ale kłopot z
> tym jest bardzo duży.
Co niby refunduje państwo?
>
>
>> Swoją drogą ciekawe dlaczego producenci stalówek tak słabo się
>> starają w kwestii ich wyglądu..
>
> Pewnie po to by kierowcy mieli wybór: tanio i brzydko vs drogo,
> awaryjnie, ale ładnie.
No to nigdy nie zgłębimy istoty zagadnienia skoro konkurencja
wykluczona. Prawdę moglibyśmy zobaczyć gdyby było dostępnie również
stalowo a ładnie.
>
>> Jeżeli chodzi o mnie i wrażenia estetyczne to nie widzę nic bardziej
>> szkaradnego w motoryzacji niż auto wlokące po ziemi podłogą na
>> monstrualnych alusach.
>
> Też mi się to nie podoba. Ciekawiej jest gdy własnym sumptem
> właściciel obniża zawieszenie tak, że górna część kół wchodzi niemalże
> w nadkole. Wygląda to jak awaria zawieszenia.
>
To chyba nic innego jak chęć "usportowienia" wyglądu.. Tylko że o ile
to niskie zawieszenie pasuje do autentycznego sportowca to np BMW serii
3 już wygląda jak siodło na świni.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.19 23:55 Marek S
- 28.02.19 00:54 Zenek Kapelinder
- 28.02.19 00:57 Zenek Kapelinder
- 01.03.19 12:34 Trybun
- 02.03.19 02:25 Marek S
- 02.03.19 09:53 Cavallino
- 05.03.19 14:09 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=