eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlusy (aluminiowe felgi)Re: Alusy (aluminiowe felgi)
  • X-Received: by 2002:a25:bece:: with SMTP id k14mr15148621ybm.493.1551125516112; Mon,
    25 Feb 2019 12:11:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:bece:: with SMTP id k14mr15148621ybm.493.1551125516112; Mon,
    25 Feb 2019 12:11:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!m21no7603131qta.0!news-out.google.com!y15ni4408qt
    a.0!nntp.google.com!m21no7603129qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 Feb 2019 12:11:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c7100ab$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.220.255;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.220.255
    References: <5c6bdc60$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gr3d$g9t$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c6bfc5c$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5c7100ab$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Alusy (aluminiowe felgi)
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Mon, 25 Feb 2019 20:11:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 29
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651067
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, February 23, 2019 at 9:13:33 AM UTC+1, Trybun wrote:
    > W dniu 2019-02-19 o 14:23, WS pisze:

    > No przyjmijmy że istotnie są lżejsze. Auto waży średnio 1.5t, a tu
    > okazuje się że parę kilo lżejsze felgi miały by robić różnicę w takich
    > parametrach jak trakcja, przyspieszenie czy komfort., szczególnie to
    > ostatnie..

    https://autokult.pl/7629,masy-nieresorowane-jak-wply
    waja-na-komfort-jazdy

    co do przyspieszenia, to "dodatkowa" energia jest potrzebna na "rozkrecenie" kola,
    ktore zachowuje sie jak kolo zamachowe,
    Energia obracającego się koła zamachowego: 0.5*I*w
    I - moment bezwladnosci
    w - predkosc katowa

    czy w cywilnym samochodzie widac roznice? hm... pewnie mala szansa, zwlaszcza przy
    predkosciach ponizej 100km/h, ale w bolidach F1 to juz ma znaczenie...


    w rowerach (podobno) tez da sie zauwazyc roznie





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: