  • 11. Data: 2014-03-07 17:23:46
    Temat: Re: Aluminium kontra fotony
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marcin N
    naskrobał(a):

    > Z całą pewnością aluminium skutecznie blokuje fotony.

    A co mają fotony do łączności WiFi czy też innej?
    I nie zniżaj się do trolla przepiścy i przy okazji nie wyciągaj z KaeFa.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.

  • 12. Data: 2014-03-07 19:23:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-07 17:23, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marcin N
    > naskrobał(a):

    > A co mają fotony do łączności WiFi czy też innej?

    Skąd mnie to wiedzieć?
    Pytał to odpowiadam.

    --
    MN