  • Data: 2010-03-31 11:11:18
    Temat: Re: Altium Protel 2004 i zdefiniowanie rozmiaru płytki PCB
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK wrote:

    [ciach]

    > np przez Design > Board shape i na-kreskować sobie swój dowolny kształt
    > ( Design > Board Shape > Redefine Board Shape ), kończysz rysowanie
    > obrysu prawym myszy.
    Wielkie dzięki, strzał w dziesiątkę.

    > To wszystko jest w helpach! Zajrzyj do C:\Program
    > Files\Altrium\....\help - jest tam pełno .pdf ( o wiele mówiących
    > nazwach typu "pcb desing") które warto przejrzeć
    Troszkę nie tak. Ja wczoraj samemu szukałem np na wiki.altium.com tylko że
    jest jeden duuuży problem, kiepsko znam angielski i niestety zupełnie
    go 'nie czuję'. Ja szukałem PCB size lub PCB dimmension i nie znalazłem nic
    sensownego. Jedynie coś o wymiarach elementów. Zupełnie nie pomyślałem że
    to trzeba szukać PCB shape. Po raz kolejny widać że trzeba wiedzieć o co
    się spytać, a ja niestety nie wiedziałem o co pytać po angielsku.
    Bardzo dziękuje.

    pozdrawiam MArek