  • 21. Data: 2023-12-26 00:08:29
    Temat: Re: Alternatywa dla TB
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR niedawno napisał:

    > od roku gdzieś długo się czeka po wysłaniu posta na confirmation.

    To faktycznie bardzo długo. Wszystko powinno zająć mniej niż sekundę.

    Jarek

    --
    Czekaj tatka latka.

  • 22. Data: 2023-12-26 09:08:30
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Mi TB z chmurką działają bez problemu.
    >

    > Robert

    Bo też nie ma całkowitej pewności że wina TB, wygląda że to on, ale
    możliwość że serwer się zawiesza istnieje. Po świętach wypróbuje jakiś
    inny serwer i będzie jasność.

  • 23. Data: 2023-12-26 09:09:01
    Od: Trybun <M...@j...cb>

  • 24. Data: 2023-12-26 10:59:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnuok2rd.u4gg.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > To faktycznie bardzo długo. Wszystko powinno zająć mniej niż sekundę.

    a teraz tu z Vectry na Pomorzu dodatkowo czeka się
    około dwóch minut na odświeżenie liczników grup z
    serwera news-archive.icm.edu.pl.

    Może Vectra nie lubi portu 119?

    Można pojść do lodówki, wrócić i jeszcze nie.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 25. Data: 2023-12-26 13:20:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 26 December 2023 at 10:59:16 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość

    Ten server usenetowy przypomina dawne DejaNews i czyta się wiadomości przeglądarce.

    https://news.novabbs.org/devel/

    Kto go potrafi postawić, utrzymać i ile za to chce kasy i kiedy pierwsze testy,
    aby były wszystkie polskie grupy usenetowe i zagraniczne do wyboru.

    Czyli wszystko z Usenet Google Groups

  • 26. Data: 2023-12-26 16:44:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > a teraz tu z Vectry na Pomorzu dodatkowo czeka się około dwóch minut
    > na odświeżenie liczników grup z serwera news-archive.icm.edu.pl.

    Cóż znaczą dodatkowe dwie minuty, jeśli już od roku się czekało?

    Jarek

    --
    Witaj, Jezu ukochany, od Patriarchów czekany
    Od Proroków ogłoszony, od narodów upragniony

  • 27. Data: 2023-12-27 14:21:06
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Trybun <M...@j...cb> wrote:

    > Bo też nie ma całkowitej pewności że wina TB, wygląda że to on, ale
    > możliwość że serwer się zawiesza istnieje. Po świętach wypróbuje jakiś
    > inny serwer i będzie jasność.

    Jest też trzecia możliwość (najbardziej prawdopodobna). Router wywala
    takie wiszące połączenie z tabeli NAT. TB nie dostaje informacji, serwer
    nie dostaje informacji, na serwerze w końcu to sobie wytimeoutuje (nie
    pamiętam na ile ten czas ustawiłem), a jak zachowa się TB... jak widać.

    --
    Jakie sa roznice pomiedzy studentem, zolnierzem i filozofem, jesli
    chodzi o seks?

  • 28. Data: 2023-12-27 14:22:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Trybun <M...@j...cb> wrote:

    > Być może w tym właśnie leży problem TB z obsługą Usenetu.

    Pewnie tak. Wcześniej nie miałem żadnych zgłoszeń, aż nagle w ciągu kilku
    dni kilka, od osób, którym wcześniej wszystko działało. Czynnikiem
    wspólnym był TB 102.0.

    --
    Studentka, bliska placzu, po oblanym egzaminie:
    - Panie profesorze ja naprawde nie zasluzylam na pale.

  • 29. Data: 2023-12-27 14:25:45
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    jn <j...@m...invalid> wrote:

    > Usenet może zostać usunięty z TB a tym samym nie będzie to już czytnik
    > grup dyskusyjnych.

    To będzie można używać starszych wersji... albo innego czytnika. Są
    jeszcze jakieś do wyboru.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Usenet_n
    ewsreaders

    --
    Dzwonek do drzwi, pani domu otwiera, a u progu znajomi:
    - Przyszło nam do głowy, żeby was odwiedzić...

  • 30. Data: 2024-01-03 09:46:06
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > nie dostaje informacji, na serwerze w końcu to sobie wytimeoutuje (nie
    > pamiętam na ile ten czas ustawiłem), a jak zachowa się TB... jak widać.

    Czyli co, wypróbować zachowanie TB  bez pośrednictwa routera?