  • Data: 2024-01-15 10:39:27
    Temat: Re: Alternatywa dla TB
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > No ale kto go finansuje, coraz mniej użytkowników grup dyskusyjnych,
    > programów pocztowych bez liku. Jakby było tyle kasy to by była wersja na
    > Androida.

    Ona w pewnym sensie jest :)

    Ale od początku. Thunderbirda finansuje oczywiście Mozilla. Dysponuje ona
    budżetem rzędu kilkudziesięciu milionów dolarów, z czego jakaś część idzie
    na TB. Dlaczego nie robiono wersji na Androida, tego nie wiem. Natomiast od
    jakiegoś czasu taka wersja powstaje. Nie zaczęto jednak przepisywać TB pod
    Androida, tylko wzięto program K-9 Mail i zaczęto go przerabiać tak, aby
    zaczął przypominać TB. Gdy ten proces zostanie zakończony, program zmieni
    nazwę. Już teraz jest ona używana jako taki podtytuł:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fs
    ck.k9&hl=pl&gl=US
    Widzimy:
    K-9 Mail
    Mozilla Thunderbird

    Obsługi Usenetu oczywiście nie będzie, bo w roku 2024 nikt przy zdrowych
    zmysłach nie dodaje obsługi grup.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/