  • 21. Data: 2014-12-13 14:30:40
    Temat: Re: Alternatywa dla DS18B20
    Od: Jason wu <j...@g...com>

    ? 2014?12?11????UTC+8??12?36?11?,Mario??:

    > Po co kombinować jak można psiknąć Plastikiem przez zaciśnięciem w
    > termokurczliwce.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > MD

    Nie ma imponujące rozwiązanie bezprzewodowe wywoływane bezpośrednio czujnik czytanie:
    RF5151 i RF4432S. Moduł RF5151 integruje DS18B20 (temperatura cyfrowe) bezpośrednio.
    Użytkownicy nie muszą pisać kody pomiędzy czujnikiem a modułem RF5151 i bez
    zewnętrznego MCU czy potrzebne są inne komponenty.
    Na najprostsze użytkownicy aplikacji mogą lutować czujnik do pinów modułu RF5151
    łatwo zbudować bezprzewodowy system nadawczy czujnika.Moduł może zbierać dane z
    czujników i wysłać go do modułu odbiornika towarzyszem RF4432S w konfiguracji
    odstępach czasu, co minimalizuje koszty i skraca czas BOM rozwoju dla nowych
    projektów. RF4432S obsługuje odbieranie mutil-RF5151s do budowy bezprzewodowych sieci
    czujników. Jeden RF4432S może obsłużyć o max 50 RF5151s danych z czujników w sieci.
    Poradnik Zastosowanie bezprzewodowej sieci czujników:
    http://www.appconwireless.com/NEWS/shownews.php?lang
    =en&id=13
    Pls sprawdź ten link na swojej karcie katalogowej:
    http://www.appconwireless.com/upload/file/RF5151%26R
    F4432S%20Wireless%20Sensor%20Module.pdf

  • 22. Data: 2014-12-13 23:51:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Dec 2014 05:30:40 -0800 (PST), Jason wu
    <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > zą pisać kody pomiędzy czujnikiem a modułem RF5151 i be=
    > z zewnętrznego MCU czy potrzebne są inne komponenty.

    Co to za tekst, jakiś autobot reklamy kontekstowej w usenecie? :)

    --
    Marek

  • 23. Data: 2014-12-14 00:30:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Co to za tekst, jakiś autobot reklamy kontekstowej w usenecie? :)

    Trzeba gościowi przyznać że przynajmniej wysilił się i użył translatora
    coby reklamę wkleić, a że nie zna specyfiki języka to wyszło jak zawsze.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 24. Data: 2014-12-14 02:09:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:m6ii6f$b6f$1@dont-email.me...

    > Trzeba gościowi przyznać że przynajmniej wysilił się i użył translatora
    > coby reklamę wkleić, a że nie zna specyfiki języka to wyszło jak zawsze.

    To mi brzmi jak auto-translate z googla :-)