-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Wed, 18 Apr 2018 09:08:29 +0200
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 28
Message-ID: <pb6qt5$eda$1@node2.news.atman.pl>
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org><5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl><5ad0f798$0$31350$6...@n...neostra
da.pl><par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl><i9j226grci8g.fmuzgu0mihr3.dlg@40
tude.net><pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl><slxokp2jtsld.1gw9csw784pxw.dl
g@40tude.net><pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl>
<pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl><pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net>
<pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl><pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
<pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net><pb57mm$vfn$1@node2.news.atman.pl><22
43a69d-8c81-4f49-bc3b-73fdad98277f@googlegroups.com>
<5ad6dca9$0$7172$426a74cc@news.free.fr>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-64-19-238.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1524035301 14762 89.64.19.238 (18 Apr 2018 07:08:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Apr 2018 07:08:21 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7445
X-Antivirus: Avast (VPS 180417-4, 2018-04-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731143
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości
news:5ad6dca9$0$7172$426a74cc@news.free.fr...
> On Tue, 17 Apr 2018 11:23:43 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
>> Jeszcze troche i pojawia sie ogloszenia " samochod z gaznikiem kupie,
>> stan obojetny".
>
> E tam, dobry wtrysk nie jest zły.
Słowo-klucz
> W mojej Nivie mam jednopunktowy wtrysk,
> i w porównaniu ze starszymi modelami 1600 to o niebo mniej problemów.
Tylko właśnie, jak z sytuacją... jak z podatnością na sytuacje
"ponadnormalne", jak np. trzeba będzie wlać paliwo dajmy na to 94, zamiast
98, albo odwrotnie?
Znow jako przykład - moja centrala, wpadam na usterkę, że na jednej z
central miejskich mam 74V, zamiast normatywnych 50. Centrala nadal chodziła,
łączność była, technik tylko musiał przykręcić zasilanie, bo z jakiegoś
powodu skoczyło. Czy przeżyła by to centrala elektroniczna?
Tak, czy wtrysk przeżyłby paliwo, różniące się o, jak z tą centralą, o
prawie 50%? Ciekawi mnie to... Jak małego Jasia :))
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.18 10:57 J.F.
- 18.04.18 20:12 HF5BS
- 18.04.18 20:35 Adam Wysocki
- 18.04.18 22:22 Czarek
- 18.04.18 22:39 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=