-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Tue, 17 Apr 2018 11:54:57 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net>
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
<5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
<5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
<i...@4...net>
<pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
<pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
<pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 17 Apr 2018 09:54:56 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
logging-data="16221";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731134
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-17 o 10:05, tck pisze:
>
> (...)
> inna sprawa, że jak jest niskie napięcie na aku to niektóre rzeczy mogą
> się nie załączyć- widziałem po odpaleniu z przewodów jak elektryczne
> wspomaganie nie działało, pewnie z elektryczną kliną byłoby podobnie
>
Są takie "głupki", że jak widzą zbyt małe napięcie, to nie pozwolą
uruchomić rozrusznika.
Przykładowo: Freelander TD4 - przed uruchomieniem silnika sprawdzał
kilkadziesiąt parametrów. Ale można to było spróbować "przeskoczyć":
przekręcić bardzo szybko kluczyk z pozycji wyłączonej na rozrusznik,
rozrusznik ruszał zanim nastąpił self-test i silnik odpalał. W ten
sposób można czasem było zlikwidować błąd check-engine.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.18 18:34 HF5BS
- 17.04.18 20:23 Zenek Kapelinder
- 17.04.18 21:44 J.F.
- 17.04.18 23:14 HF5BS
- 18.04.18 07:50 Mateusz Viste
- 18.04.18 09:08 HF5BS
- 18.04.18 10:57 J.F.
- 18.04.18 20:12 HF5BS
- 18.04.18 20:35 Adam Wysocki
- 18.04.18 22:22 Czarek
- 18.04.18 22:39 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=