-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Tue, 17 Apr 2018 10:05:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl>
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
<5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
<5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
<i...@4...net>
<pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
<pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523952321 20248 91.200.93.101 (17 Apr 2018 08:05:21
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Apr 2018 08:05:21 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: Avast (VPS 180416-4, 2018-04-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731133
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
news:pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl...
>>> Od razu BMW, w zwykłym kangurze takie coś mam.
>>
>> Wiele samochodów ma, nawet jeśli nie seryjnie to jako opcja. Tzw. "PTC
>> Heater". W Yarisce jeśli dobrze pamiętam coś ok. 400-500W, w jakimś
>> Citroenie (nie pamiętam modelu, ale był temat na grupie) ok. 900-1000W.
>
> Ja widziałem w BMW, bo się zepsuło.
>
> A jeżeli chodzi o pobierany prąd, to czasy malucha się już chyba
> skończyły.
> Nie spodziewam się aby współczesne samochody miały bilans mocy ujemny.
> Alternator powinien dać tyle prądu, aby wszystko włączone zasilić.
> Tak mi się wydaje.
>
inna sprawa, że jak jest niskie napięcie na aku to niektóre rzeczy mogą się
nie załączyć- widziałem po odpaleniu z przewodów jak elektryczne wspomaganie
nie działało, pewnie z elektryczną kliną byłoby podobnie
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.18 11:54 Adam
- 17.04.18 18:34 HF5BS
- 17.04.18 20:23 Zenek Kapelinder
- 17.04.18 21:44 J.F.
- 17.04.18 23:14 HF5BS
- 18.04.18 07:50 Mateusz Viste
- 18.04.18 09:08 HF5BS
- 18.04.18 10:57 J.F.
- 18.04.18 20:12 HF5BS
- 18.04.18 20:35 Adam Wysocki
- 18.04.18 22:22 Czarek
- 18.04.18 22:39 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=