eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padłRe: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Mon, 24 Jul 2017 18:03:35 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1500912217 15741 185.53.155.184 (24 Jul 2017 16:03:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jul 2017 16:03:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170724-2, 2017-07-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721288 pl.misc.samochody:2611122
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-07-24 o 11:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ol4cui$bck$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2017-07-24 o 10:50, J.F. pisze:
    >> Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    >>>>> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma
    >>>>> hydrauliczne.
    >>>> Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
    >>>> wspomagania :)
    >>
    >>> Napedzana paskiem przez silnik.
    >> :)
    >> To akurat nie ten przypadek ale obiło mi się o uszy że jest pompa
    >> hydrauliczna napędzana silnikiem elektrycznym.
    >
    > Moze i jest, ale czy do tego ?
    >
    > Zaleta wspomagania elektrycznego jest brak obciazenia przy jezdzie
    > prosto, gdy pompa hydrauliczna ciagle pompuje.
    > Wiec taka dziwna hybryda bylaby naprawde dziwna :-)
    Dlaczego? wyłącznik ciśnieniowy załatwia sprawę.
    A zaletą takiej pompy jest to że może być zmontowana w kolumnie kierownicy
    a hydraulika była* trwalsza od innych rozwiązań.

    * była, bo to dawno słyszałem czyli tyczy się to jakiegoś starszego auta.
    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: