  • 11. Data: 2010-09-14 21:01:07
    Temat: Re: Allegro zniknęło z PLIX ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sławek,

    > Ale co mogła przynieść zmiana DNS? Jedynie zmianę IP, na który był
    > rozwijany np. smtp.gmail.com. Czemu Twoim zdaniem wyklucza to problem w
    > sieci google a wskazuje na problem w netii? Zauważ, że problem
    > występował też na innych łączach nijak niezwiązanych z netią.
    > Sprawdzałem i mtr pokazywał straty wyłącznie wewnątrz sieci google.

    Ja się na tym nie znam ale wydaje mi się, że jeśli w sieci poszły
    błędy w aktualizacjach DNS, to zmiana serwera DNS na googlowy, jako
    najblizszy źródła, dała właśnie taki, wyraźnie pozytywny efekt.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-09-14 21:04:19
    Od: Piotr Reda <p...@d...pl>

    W dniu 2010-09-14 22:34, Lukasz Trabinski pisze:

    > Kiedyś w modzie była wymiana traceroutów, teraz show ip bgp? :)

    Dobre, dobre :)

    pio

  • 13. Data: 2010-09-15 04:28:04
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    > Ja się na tym nie znam ale wydaje mi się, że jeśli w sieci poszły
    > błędy w aktualizacjach DNS, to zmiana serwera DNS na googlowy, jako
    > najblizszy źródła, dała właśnie taki, wyraźnie pozytywny efekt.

    Sprawdzałeś, czy googlowe dnsy dawały inną odpowiedź? Jeśli nawet tak,
    to dlaczego wiążesz to z ewentualnymi problemami w sieci netia?

    --
    Sławek Lipowski

  • 14. Data: 2010-09-15 07:55:18
    Od: mryf <m...@g...com>

    On 14 Wrz, 20:09, Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    wrote:
    > Hej,
    >
    > Widzicie allegro przez PLIX'a? Przez decix'a mam do nich ok 20% strat.
    > Jakaś awaria?
    >
    > --
    > [tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
    > Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

    Powinno sie unormowac kolo 20 wrzesnia - allegro rozrabia u siebie

  • 15. Data: 2010-09-16 21:24:59
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-09-15 06:28, Sławek Lipowski pisze:

    > Sprawdzałeś, czy googlowe dnsy dawały inną odpowiedź? Jeśli nawet tak,
    > to dlaczego wiążesz to z ewentualnymi problemami w sieci netia?

    JAkto dlaczego ???? bo przecież ostatnio dla wszystkich Netia jest
    beeee........... nie sądzisz ?

  • 16. Data: 2010-09-17 07:54:55
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 16.09.2010 23:24, shefenez pisze:
    > (...)
    > JAkto dlaczego ???? bo przecież ostatnio dla wszystkich Netia jest
    > beeee........... nie sądzisz ?

    Tak swoją drogą, to osobiście też mam niezbyt pozytywne doświadczenia z
    Netią. ;) Przy czym ostatnio jakoś spokojniej...

    --
    Sławek Lipowski

  • 17. Data: 2010-09-21 21:51:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sławek,

    Friday, September 17, 2010, 9:54:55 AM, you wrote:

    > Tak swoją drogą, to osobiście też mam niezbyt pozytywne doświadczenia z
    > Netią. ;) Przy czym ostatnio jakoś spokojniej...

    A ja już nie wiem, co się dzieje. Od tygodnia łączność z
    news.home.net.pl kuśtyka. Dzisiaj o 15:00 (punktualnie) ustało całkiem
    a po powrocie wysypało mi wszystkie subskrybcje jako zawieszone.
    Odtworzyłem i znowu tylko "kapie". W trakcie połączenia potrafi
    "zamarznąć" na 20 sekund ściągnąć jednego posta, znowu "zamarznąć" i
    ściągnąć kolejnego, żeby za chwile ściągać normalnie w tempie kilku na
    sekundę. Nic z tego nie rozumiem :(

    Trzymam konto (i płacę za nie) na home.pl od ładnych paru lat tylko
    dla usenetu. I już mam tego trochę dość.

    Co do Netii - mam WiMaxa 2Mbps/256kbps. Na początku śmigało bardzo
    dobrze ale w ciągu roku wzrosło obciążenie i już trochę zwolniło :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2010-09-23 07:13:58
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Sep 2010 23:51:08 +0200, na pl.internet.polip, RoMan
    Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > "zamarznąć" na 20 sekund ściągnąć jednego posta, znowu "zamarznąć" i
    > ściągnąć kolejnego, żeby za chwile ściągać normalnie w tempie kilku na

    Od kilku dni nie działają też połączenia po SSL do wspominanego przez
    Ciebie serwera. Zgłosiłem im to nocną porą, dostałem info o przekazaniu
    do działu technicznego.

    --
    pI

  • 19. Data: 2010-09-23 09:15:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pI,

    Thursday, September 23, 2010, 9:13:58 AM, you wrote:

    > Od kilku dni nie działają też połączenia po SSL do wspominanego przez
    > Ciebie serwera. Zgłosiłem im to nocną porą, dostałem info o przekazaniu
    > do działu technicznego.

    Wczoraj rano siadło na amen na chwilę a po rozmowie z konsultantem
    wstało z twierdzeniem, że ma dla mnie pół miliona nowych postów - od
    2006 roku. Przy próbie ściągania najnowszysch zaczęło od 1 sierpnia
    tego roku. Po kilku godzinach zsynchronizowało się wreszcie i można
    było pobrać akualne posty w tempie średnim 4 na minutę.

    Zdenerwowałem się i przeniosłem się na news.gazeta.pl...

    7 lat płaciłem (co prawda grosze, ale jednak) za konto na home.pl,
    tylko po to, żeby mieć dostęp do usenetu. Za kolejny rok już moich
    groszaków nie zobaczą. Tak, wiem - nie będą po mnie płakać. Ale ja już
    nie będę musiał czytać tekstów wujka dobra rada, że przecież mogę
    sobie postawić własny serwer news, skoro mi się nie podoba jakość
    _płatnej_ usługi home.pl.

    Kończę temat, bo za bardzo odpełzło zarówno od topicu jak i tematyki
    grupy - dzięki za cierpliwość i tolerancję ;)

    EOT

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl