  • Data: 2016-03-02 22:06:47
    Temat: Re: Allegro, co z tymi autami jest nie tak?
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Mar 2016 21:09:15 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Auto pewnie poflotowe. Polski salon, bida, nawet tempomatu brak. Do
    > tych dwóch pierwszych to nawet nie ma co porównywać. Radio to ja mam
    > newet lepsze w swoim Focusie ;)

    A ja w swoim mam właśnie 6000CD - dramat nie radio :/ Ford je daje zamiast
    plastikowej zaślepki do konsoli. Co ciekawe to tor audio ma niezły i gdy
    działa przez wejście AUX, gra całkiem fajnie na fabrycznych głośnikach. Ale
    radio FM nadaje się tylko słuchania wiadomości drogowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek