  • 31. Data: 2018-05-05 19:43:00
    Temat: Re: AllPCB a Technoservice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 May 2018 18:10:26 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Blind vias to przelotki ślepe, tj. nie wiercone na wylot.
    > Ja miałem na myśli zwykłe przelotki, ale po metalizacji
    > wypełnione (epoksydem), zwane "plugged vias". Przelotki

    A to jest jakos lepsze ?
    Bo moze oni zamiast metalizowac opracowali jakas technologie
    wypelniania przewodzaca masa ?

    > nie pokryte cyną, lecz zamalowane maską to z kolei "tented vias".

    J.

  • 32. Data: 2018-05-05 22:03:02
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > A to jest jakos lepsze ?
    > Bo moze oni zamiast metalizowac opracowali jakas technologie
    > wypelniania przewodzaca masa ?

    Nie, wypełnianie jest aplikowane po metalizacji.
    Zabezpiecza delikatną powierzchnię przelotki przed
    korozją atmosferyczną i wilgocią. Zwłaszcza w przypadku małych
    otworów, gdzie nie masz pewności, że dotarła powłoka
    cynująca. Drugie zastosowanie to gęste płytki z BGA:
    zamiast umieszczać przelotki obok kulek, można
    wypełnić przelotkę, splanaryzować i dać metalizację
    powierzchniową na tym epoksydzie, uzyskując wbudowany
    w płytkę słupek, do którego bezpośrednio przywiera kulka.
    Nazywają to "active pad".

    Pozdrawiam, Piotr

  • 33. Data: 2018-05-15 07:19:07
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Janusz wrote:

    > A jeszcze dodam bo nie wiem czy zauważyłeś ale w cenie mają
    > testowanie płytek :)
    > Więc jesteś pewien że wszystkie ścieżki i przelotki mają przejście

    Zauważyłem, ale przy płytkach wielowarstwowych pominięcie testowania
    to sport ekstremalny, testowałbym nawet za dopłatą.

    Pozdrawiam, Piotr

    PS. Właśnie realizują kolejne zamówienie, również 4 warstwy.

  • 34. Data: 2018-05-26 23:30:18
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Zamówiłem tam (allpcb.com) w piątek, na próbę, do nowego wyrobu (trochę
    prototypowego),
    Zobaczymy jak wyjdzie.

    Do tej pory w zasadzie prawie zawsze robiłem w Faldruk.
    Ciekawe czy Faldruk, czasami, nie zlecal tego w Chinach; dostawałem
    przesyłki zapakowane w taki śliski chiński papier. :)

    jpo

    --
    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 35. Data: 2018-05-26 23:51:16
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 05.05.2018 o 22:03, Piotr Wyderski pisze:

    > wypełnić przelotkę, splanaryzować i dać metalizację

    "Splanaryzować" - cóż za ubóstwo językowe!

    --
    Kaczin

  • 36. Data: 2018-05-27 21:10:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-26 o 23:30, jacek pozniak pisze:
    > Zamówiłem tam (allpcb.com) w piątek, na próbę, do nowego wyrobu (trochę
    > prototypowego),
    > Zobaczymy jak wyjdzie.
    Jak przyjeli do produkcji to będziesz zadowolony, moje już się kończą
    robić :)

    > Do tej pory w zasadzie prawie zawsze robiłem w Faldruk.
    > Ciekawe czy Faldruk, czasami, nie zlecal tego w Chinach; dostawałem
    > przesyłki zapakowane w taki śliski chiński papier. :)
    Oni zgrzewają próżniowo w folię bąbelkową, więc wątpliwe chyba że się
    komuś chciało jak z truskawkami, przepakowywać w nowe torebki.--
    Pozdr
    Janusz

  • 37. Data: 2018-05-28 08:46:20
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Dzisiaj rano wysłali, tzn mam nr listu przewozowego DHL, nieźle.:)

    jp

  • 38. Data: 2018-05-28 13:20:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 08:46, jacek pozniak pisze:
    > Dzisiaj rano wysłali, tzn mam nr listu przewozowego DHL, nieźle.:)
    Ja też :) może nawet jednym samolotem polecą :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 39. Data: 2018-05-28 14:31:24
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    :)

    jp

  • 40. Data: 2018-05-30 13:05:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Właśnie dostałem płytki, jakość znakomita i oczywiście więcej
    niż zamawiałem.
    I uwaga, zleciłem, zapłaciłem w sobotę wieczór 26 maja, dziś po niecałych
    4 dniach razem z niedzielą mam płytki gotowe na biurku :) oczywiście w cenie
    przystępnej dla amatora :)

    --
    Pozdr
    Janusz