  • Data: 2018-05-30 21:44:12
    Temat: Re: AllPCB a Technoservice
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bytomir Telesfor vel Dąs wrote:

    > E tam, firmy ciągną na średnich i długich seriach. Weźmy np. taki
    > technoservice, oni większość robią dla niemca. I co? Niemiec nie wie że w
    > chinach taniej?
    Siłą rozpędu robi, bo sprawdzone, bo nie chce się zmieniać dostawcy, etc.
    A niech tylko przysłowiowy księgowy spyta "dlaczego robimy w PL tak drogo,
    skoro w Chinach jest 10, 20, 30 % taniej" i już prezes wyda polecenie:
    "robimy w Chinach".

    > Fajnie że jest tani chińczyk, ale dla niektórych firm cena nie jest
    > priorytetem, tak że dużym płytkarniom końca raczej nie wróżę.
    Jak musisz się utrzymać na powierzchni (czyt. konkurować) to cena staje się
    dość ważna.
    > Im większe serie tym bardzie zaciera się pułap cenowy PL-ChRL.
    Hmm.

    > Co do prototypy.com. Jak studenciak ma jedną płytkę do zrobienia, bardziej
    > się opłaci w PL.
    Osobiście wybrałbym Chiny bo mają fajny interfejs www do wyceny i
    zamawiania, który pojawia się jak wejdę na stronę główną.

    --
    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl