  • Data: 2014-10-10 16:01:50
    Temat: Re: Algorytmiczny problem lamera... :-)
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.10.2014 15:28, M.M. wrote:
    > Moze sa posortowane po innym kryterium niz to, po ktorym sie
    > porownuje przy usuwaniu :D

    > Bylo powtarzajace sie elemnty "list" a nie "kazdej listy", moze
    > chodzi o powtorzenia we wszystkich listach a nie w jednej? :D

    Też tak początkowo podejrzewałem, ale kod sugerował przetwarzanie
    pojedynczej listy.

    Jeśli jednak trzeba te listy połączyć, można to ładnie zespolić
    z mergesortem. CHoć qsort i unique nadal może być szybsze ;-)

    > Moze taka moda nazewnicza? W QT do jednej z list tez jest (szybki!)

    OT?

    Pythonowa lista też chyba nie jest listą.

    > dostep przez indeksy. Nazywaja te strukture lista a nie wektorem.
    > Dlaczego zdecydowali sie na taka nazwe? Nie wiem. Moze dlatego zeby
    > ktos nie zrobil tak:
    >
    > typ *ptr = &lista[i];
    > bool x = *(ptr+1) == lista[i+1]; // UB

    Tego chyba nikt nie napisze nawet, jak tam będzie vector.
    Sensu za dużo nie ma;-)

    pzdr
    bartekltg