eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingAlgorytm konwersji ciągu znaków na liczbę zmiennoprzecinkowąRe: Algorytm konwersji ciągu znaków na liczbę zmiennoprzecinkową
    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Algorytm konwersji ciągu znaków na liczbę zmiennoprzecinkową
    Date: Sun, 05 Dec 2010 12:07:33 +0100

    W dniu 2010-12-05 11:51, zdumiony pisze:

    > A czy jest jakiś algorytm poza kolejnym przeglądaniem od lewej i
    > mnożeniem przez 10?
    Na chlopski rozum wczesniej czy pozniej sie to do tego sprowadzi.
    Dyskutował bym, czy obie (ew. wszystkie trzy) trzymac w
    calkowitoliczbowym akumulatorze. Na wspolczesnych CPU nie musi dac to
    wzrostu szybkosci jak dawniej, ale dokladnosc 'zaokragleniowa' jest ok.
    Cyfr dokladnych tez wiecej niz finalowa liczba double tej samej ilosci
    bajtow wytrzyma.