  • 21. Data: 2010-03-31 13:30:29
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 13:02, kamil pisze:
    [...]

    > Sprzedaje sie calkiem niezle, sporo tego widze na ulicach (ostatnio
    > wiecej niz nowych Polo i innej masowki). Cytujac samego Ciebie:

    Może to po prostu dobry samochód. Ja mówię tylko i wyłącznie o kwestii
    wizualnej. Z drugiej strony płyty zespołów discopolowych też się dobrze
    sprzedawały. Aby wrócić do tematu Dacia Logan również dobrze się sprzedaje.

    > "I to jest doskonały przykład wyrzucania w błoto pieniędzy. Było się
    > zapytać na polskich newsach i od razu by wiedzieli wszystko:)"

    Nielicha historia. Cytat wyrwany z kontekstu jest zawsze dobrą metodą
    gdy brakuje argumentów.

    A.

  • 22. Data: 2010-03-31 13:32:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 13:11, kamil pisze:
    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Za ProjeKctsow nie da sie sluchac codziennie stojac w korku. Wszystko ma
    > swoje przeznaczenie, drogi Watsonie. :)

    Za bystryś dla mnie drogi Sherlocku, nic nie zrozumiałem.

    A.

  • 23. Data: 2010-03-31 14:46:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Za bystryś dla mnie drogi Sherlocku, nic nie zrozumiałem.

    To wlacz sobie ProjeKct crimsonow, najlepiej Three. Posluchaj codziennie
    przez dwie godziny w samochodzie i opisz wrazenia po miesiacu. Do takich
    rzeczy sluzy wlasnie radiowe pierdykanie, wiec Twoja analogia jest po prostu
    tam samo trafna, jak kazda inna.

    Pozdrawiam
    Kamil

    * Nie jestem fanem Dody

  • 24. Data: 2010-03-31 14:46:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > sprzedaje.

    > Nielicha historia. Cytat wyrwany z kontekstu jest zawsze dobrą metodą gdy

    Podobnie, jak forsowanie wlasnego gustu jako argumentu. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-03-31 15:21:03
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 14:46, kamil pisze:

    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Podobnie, jak forsowanie wlasnego gustu jako argumentu. ;)

    No tak własny gust i przemyślenia nie mogą być argumentem w rozmowie.
    Choć wydaje się to zasadne w sytuacji gdy się takowego nie posiada. Więc
    rozumiem, Twoją postawę. Pozostaje tylko problem czyj gust i czyje
    argumenty?

    A.

  • 26. Data: 2010-03-31 15:26:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

> [...]
    > przez dwie godziny w samochodzie i opisz wrazenia po miesiacu. Do takich
    > rzeczy sluzy wlasnie radiowe pierdykanie, wiec Twoja analogia jest po

    Cóż za ujmujący tok rozumowania. Jeżeli czegoś nie można posłuchać na
    jakiś pierdziawkach w samochodzie to jest to do dupy. Owszem zawsze
    można się posilić jakimś zawiłym rytmicznie i melodycznie przykładem.
    Fascynujące. Masz jeszcze jakieś równie ciekawe i trafne analogie?
    Sherlocku? A propo, co pisałeś odnośnie tego, że wszystko ma swoje
    przeznaczenie? Jaki teraz cytat wyrwiesz z kontekstu?

    A.

  • 27. Data: 2010-03-31 16:52:56
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Niewielki zysk to jest właśnie na trasie, gdzie benzyniakiem też można
    > jechać oszczędniej.
    > Największy jest właśnie w mieście, mniejszy na autostradzie.

    gdy mowimy o 18km przejazdach to sie zgodze.

    Gdy mowimy o 5-6km jazdy po miescie to niestety nie jest tak rozowo w
    stosunku do benzyniaka

  • 28. Data: 2010-03-31 16:56:32
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Aby ocenić film, trzeba mieć na koncie oskara za reżyserię?

    osoba zle oceniajacy "dobry" film nie moze jednoczesnie twierdzic ze
    jakies kino klasy B jest lepsze niz ten "dobry" film

  • 29. Data: 2010-03-31 16:58:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > Sherlocku? A propo, co pisałeś odnośnie tego, że wszystko ma swoje
    > przeznaczenie? Jaki teraz cytat wyrwiesz z kontekstu?

    Mistrzu moj, to Ty przytoczyles przyklad King Crimson, miej wiec litosc i
    nie odwracaj kota ogonem.

    Mito to fajne, miejskie auto wyrozniajace sie w tlumie. Ot i cala filozofia
    tego samochodu, osoby z wyrafinowanym gustem wozi szofer, wiec jako miejska
    popierdolka dla zony Mito sprawdza sie idealnie. Amen.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-03-31 17:05:00
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Ja tu nie widzę żadnych konsekwencji, wszelkie linie prowadzone są
    > zupełnie przypadkowo, brak jakiejkolwiek harmonii (ok, linia boczna jest
    > całkiem niezła). Bardziej przypomina to przypadkowy zlepek różnych
    > kształtów (linie świateł, linie grilla, przetłoczenia na klapie). Owszem
    > być może auto jest mniej "nudne" (cokolwiek to znaczy), ale słowo
    > pokraka samo się w tym przypadku ciśnie.

    manipulujesz faktami - to auto ktore pokazales to jest zmodyfikowana
    alfa ktora zreszta na zdjeciach faktycznie wyglada niezbyt korzystnie.
    Problem w tym ze w rzeczywistosci jak sie patrzy bezposrednio na auto
    wyglada to duzo lepiej

> [...]
    > dokonań francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado,
    > niezależnie czy mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy

    a tutaj juz bredzisz. Trzymajac sie designu - nie trzeba daleko
    szukac. Alfa 156 byla w calosci (accord, seaty) lub w detalach (np
    klamki tylnych drzwi) kopiowana w wielu innych autach. Do dzis jej
    sylwetka i wnetrze robia wrazenie w przeciwienstwie do japonskich,
    francuskich czy niemieckich projektow.