  • 21. Data: 2011-04-15 22:31:42
    Temat: Re: Alez sie przypierdolili (prasa)
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    news:ioagrp$qc2$1@news.onet.pl...

    > Dzwiek zostaje z tylu. To kwiestia predkosci :)

    A tak powaznie...?

    na razie!
    B.

  • 22. Data: 2011-04-15 22:39:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 16 Apr 2011 00:15:20 +0200 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    sprawdzić czy nie harlej :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 23. Data: 2011-04-16 05:29:12
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Bartek Rabinski wrote:
    > "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > I cale szczescie, poza tym moze kiedys zrozumiesz;)
    > SUBTELNA róznica miedzy posiadaniem dziecka a motocykla bez wydechu jest
    > tylko taka, ze ja swoim (ewentualnie) ryczacym dzieckiem nikogo nie
    > terroryzuje i nie kaze innym sluchac jak ryczy, a motocyklisci wrecz
    > przeciwnie - jezdzac w te i z powrotem po pustych ulicach... Nie mogli by
    > tego robic np na wirazowej? - tam nikt ich cudownych wydechów sluchac nie
    > musi, bo okolica slabo zaludniona...

    Ja tez nikomu nie kaze sluchac moich wydechow, za to dzieciary drace sie
    terroryzuja mnie nagminnie. W sklepach, parkach, samolotach, knajpach.
    K.

  • 24. Data: 2011-04-16 07:27:19
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Rabinski" napisał w wiadomości grup

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > Dzwiek zostaje z tylu. To kwiestia predkosci :)

    A tak powaznie...?

    ================

    Tak poważnie, to każdy, kto dłuższy czas przebywa w hałasie ponad 80 dB -
    doznaje trwałego uszkodzenia słuchu.
    Im większy hałas, tym ubytki słuchu większe. Chojraki bez zatyczek z głośnym
    wydechem - mają gwarantowane poważne upośledzenie.

    Dopóki szkodzą tylko sobie - ich sprawa, ale głośne wydechy to po prostu
    łamanie prawa i poważna uciążliwość dla innych.

  • 25. Data: 2011-04-16 07:38:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-16 00:09, Bartek Rabinski pisze:
> [...]
    > tego robic np na wirazowej? - tam nikt ich cudownych wydechów sluchac nie
    Na Wirażowej samoloty sie budzą:-)a tak na poważnie lanserka nie może
    już się tam za bardzo spotykać gdyż jest ustawiony zakaz ruchu na
    parkingach po godz chyba 19tej.Po drugie panienki tam nie spacerują.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2011-04-16 08:13:49
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-16 09:38, Monster pisze:

    > Na Wirażowej samoloty sie budzą:-)a tak na poważnie lanserka nie może
    > już się tam za bardzo spotykać gdyż jest ustawiony zakaz ruchu na
    > parkingach po godz chyba 19tej.Po drugie panienki tam nie spacerują.

    No ale prosta jest i to dluga, to chyba wystarcza

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 27. Data: 2011-04-16 08:14:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 09:27, Marcin N pisze:
> [...]
    > Im większy hałas, tym ubytki słuchu większe. Chojraki bez zatyczek z
    > głośnym wydechem - mają gwarantowane poważne upośledzenie.

    Zmartwie Cie. Kask dosyc skutecznie tlumi halas. Poza tym dopuszczalna
    glosnosc wydechu wedlug prawa to niecale 90dB wiec prawie kazdy
    motocyklista lapie sie, wedlug Ciebie, na uszkodzenie sluchu. W praktyce
    predzej strace sluch w fabryce w ktorej pracuje niz na motocyklu.

    > Dopóki szkodzą tylko sobie - ich sprawa, ale głośne wydechy to po prostu
    > łamanie prawa i poważna uciążliwość dla innych.

    Zycie jest generalnie uciazliwe, a motocyklizm zwlaszcza. Zreszta
    wieksza uciazliwosc i niebezpieczenstwo stwarzaja durni kierowcy. A w
    kwestii lamania prawa to akurat wydech jest najmniejszym problemem w
    przypadku motocyklistow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 28. Data: 2011-04-16 08:36:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    motocyklista lapie sie, wedlug Ciebie, na uszkodzenie sluchu. W praktyce
    predzej strace sluch w fabryce w ktorej pracuje niz na motocyklu.

    ==============

    Tak, bez zatyczek każdy motocyklista narażony jest na uszkodzenie słuchu.
    Nie wiedziałeś? To już wiesz.
    A jeśli masz chwilę czasu - zrób sobie samodzielnie badanie słuchu. Jest to
    możliwe mając do pomocy kogoś do porównania, np. dziecko, które słuch ma
    lepszy od dorosłego. Jeśli do hałasu podchodzisz tak beztroska, jak tu
    piszesz - możesz być zaskoczony swoim marnym wynikiem.

    Sam kask - nawet najlepszy Schuberth - to za mało. Schuberth ma ponad 80 dB
    przy 100 km/h - tak podaje w specyfikacji.

  • 29. Data: 2011-04-16 09:39:46
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 16 Apr 2011 09:27:19 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > Im większy hałas, tym ubytki słuchu większe. Chojraki bez zatyczek z
    > głośnym wydechem - mają gwarantowane poważne upośledzenie.

    Chojraki bez zatyczek z głośnym wydechem będą na starość tak samo
    głuche co chojraki bez zatyczek z supercichym wydechem, bo głośne wydechy
    to jedno, a i tak po uszach daje najbardziej gwizd wiatru na kasku. :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 30. Data: 2011-04-16 10:59:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-16 10:13, Michał V-R pisze:

    > No ale prosta jest i to dluga, to chyba wystarcza
    Na tej prostej to często radar widać:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S