  • 11. Data: 2010-11-27 01:31:18
    Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:icpbjc$bk7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach,
    > dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

    A widział Ty crash-test Volvo740 vs Renault Modus? ;-)))

  • 12. Data: 2010-11-27 01:51:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A widział Ty crash-test Volvo740 vs Renault Modus? ;-)))

    To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2010-11-27 09:26:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-26 22:42, Jacek pisze:

    > siła = masa x prędkość.
    > Taki tramwaj raz ze waży kilkanaście ton albo i wiecej. Dwa tramwaj na
    > torach nie zamortyzuje odbicia.
    > Prędkość tej osobówki po uderzeniu była wieksza niż przed.
    >
    > Jacek

    Wszędzie jak ostrzegają przed zderzeniami z tramwajem zawsze podawali 40t ;)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2010-11-27 10:41:42
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com>
    napisał w wiadomości news:icqfc6$ruu$1@news.onet.pl...

    > Wszędzie jak ostrzegają przed zderzeniami z tramwajem
    > zawsze podawali 40t ;)

    Pusty wagon waży 17 ton.
    Dwa wagony w składzie to 34 t.
    Miejsc siedzących 22, stojących 110.
    Załóżmy śr. wagę pasażera na 70 kg.
    132 osoby * 70 kg to 9.24 t. (w jednym wagonie)
    Pełny skład waży 52.48 t.
    Czyli te 40 t., to poza szczytem.

    I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie
    lustra!) niż wjechać przed przecinaka.

    Szuwaks

  • 15. Data: 2010-11-27 11:04:46
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach,
    > dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

    Taaa... i z większym pędem wbić się w drzewo

  • 16. Data: 2010-11-27 11:06:02
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-26 20:42, Mateusz pisze:
    > http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrec
    ilem-vt56756.htm#457210

    > przy zemście kierowcy to jest nic ;) po oznakowaniu ulic domniemywam,
    > że to stolica, prawda ? ;)
    > Sory za spam ludzie ale kurczę, nie mogłem się powstrzymać. To już
    > ostatni raz ;)

    motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 17. Data: 2010-11-27 11:09:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-27 10:41, Szuwaks pisze:

> [...]
    > Pełny skład waży 52.48 t.
    > Czyli te 40 t., to poza szczytem.
    >
    > I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie lustra!)

    Ja w życiu pod przecinaka nie wjechałem i nie zamierzam wjeżdżać :)
    Ile waży Swing ?

    Pozdrawiam !

  • 18. Data: 2010-11-27 11:36:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 11:09:37 +0100 osobnik zwany Czarek Daniluk
    wystukał:

    dokładnie 40 ton :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PESA_120Na

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2010-11-27 11:51:23
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem.

    W porównaniu do 940 to jest maluszek - okruszek :-)

  • 20. Data: 2010-11-27 12:01:58
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.11.2010, Mario napisał(a):

    > motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-)

    Hehe. W komentarzach do filmu też go obwiniają. ;D
    "Wina tramwaju, motorniczy wyprzedzał na trzeciego!"
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/