  • 21. Data: 2013-03-21 12:43:21
    Temat: Re: Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dostałem zwrot 2 tygodnie po złożeniu PITa - nie byłem jedyny

    A ja "zapłaciłem" mandat tylko że z opóźnieniem. I co, i nic, wszyscy w koło
    pierdolą terminy, od zwykłych FV przelewowych po wypłaty odszkodowań, nie
    mam zamiaru być jedynym świętym.

  • 22. Data: 2013-03-21 12:45:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    :

    > No tak, dorabianie ideologii do niezapłaconego mandatu...

    I źle zrozumiałeś, i tak wiedziałem że go zapłace, ale wtedy kiedy będe
    musiał, a nie kiedy będe chciał. /kosztów było aż 18zł/

  • 23. Data: 2013-03-21 14:16:45
    Od: grzech <z...@g...com>

    > W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz egzekucyjny i
    > przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu podatku. Sie łysemu
    > mocno dupa pali.....

    Pewnego rodzaju wyjściem jest kupić auto nieprzerejstrowane.
    W dodatku im więcej poprzednich umów w szufladzie - tym mandat dłużej
    krąży po polsce:)

    _____
    grzech
    626

  • 24. Data: 2013-03-21 16:35:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 10:05, misiek pisze:
    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > cos slabo chlopaku kapitalim pojmujesz.
    > bo tzw kapytalyzm nie polega na tym zeby dymac wlasnych obywateli...

    Ale co opisana sytuacja ma wspólnego z dymaniem obywateli? Mandat
    przyjęty (skoro nałożony, to przyjęty), termin płatności minął, to
    dajemy "do ściągnięcia". Ot - sprawne działanie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2013-03-21 20:47:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie opłacalne. Działalność sądów takiego przychodu nie generuje.

    Byc może nie bezpośrednio ale jednak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 26. Data: 2013-03-22 10:32:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale co opisana sytuacja ma wspólnego z dymaniem obywateli? Mandat przyjęty
    > (skoro nałożony, to przyjęty), termin płatności minął, to dajemy "do
    > ściągnięcia". Ot - sprawne działanie.

    Sprawne, biorąc pod uwagę kilka podobnych sytuacji opisanych tu na grupie to
    nawet bardzo. I tyle miał w przekazie ten wątek ale widać niektórzy nie
    mogli sobie odpuścić "radosnej tfórczości".

  • 27. Data: 2013-03-23 14:25:31
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
    > W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
    > egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
    > podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

    LOL
    W zeszłym roku dostałem informację z US, że pobiorą sobie należność za
    mandat z mojego wynagrodzenia. Fajnie że od pracodawcy u którego nie
    pracuję już 3lata :D

    Pozdr.

  • 28. Data: 2013-03-23 16:12:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 03/21/2013 09:56 AM, ddddddd wrote:

    > eee tam, w październiku fotka, do dziś żadnej informacji o niej nie mam
    > Zawsze było tak że śpieszyło im się przed rozliczeniem rocznym.

    Bo to mógłbyć foto-imitator. Tylko błyska niczego więcej nie robi.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 29. Data: 2013-03-24 08:27:54
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-23 16:12, megrims pisze:

    > Bo to mógłbyć foto-imitator. Tylko błyska niczego więcej nie robi.

    w Berlingo czy innym Kangurze go wstawili, złapało mnie to koło Nysy, a
    mówili na CB że to SM z chyba z Oławy...

    Lukasz

  • 30. Data: 2013-03-24 15:33:07
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał

    > Brak wykazania to np. degradacja do niższego stanowiska, niższe zarobki a
    > co wtedy żonie powie gdy ta go będzie cisnąć że za mało zarabia??

    Zmienić na mniej wymagający egzemplarz ;)

    Dziobak