  • Data: 2022-11-28 18:36:45
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 10:56:33 UTC+1 sirapacz napisał(a):
> [...]
    możliwość skorzystania z ~60-80Ah z trzysta razy. Ja za 90Ah płaciłem 1600 z
    możliwością skorzystania z 90Ah 2000 razy a z 50Ah 10000 razy. A przy pracy buforowej
    po 15 latach ma zostać według producenta jeszcze 80% pojemności. To teraz możesz
    policzyć ile razy moje są tańsze. One mają kilka razy lepszy stosunek jakości do
    ceny.
    > Piękny skrót myślowy zrobiłeś przez Podlasie. No to nie pitol że dałeś
    > 1/3 tego co ja, tylko mów o TCO gdy podajesz takie bzdury.
    Foto jest TCO?
    Napisałem 1/3 żeby ci przykrości nie robić ze gówno kupiłeś. W przeliczeniu na kWh
    jakie można przepuścić przez twój i mój akumulator to moje tańsze minimum 15 razy.