-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-
september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Akumulatorowe Voodoo
Date: Sat, 28 Nov 2020 18:43:19 GMT
Organization: Monsters Inc
Lines: 29
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <rptenm$sin$1@gioia.aioe.org>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="54d838a9ee75ab29de7c8027ee4ba759";
logging-data="32566";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/EWxrjA0VvRslMjgOCa10pwC/EN5UPDpk="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:1JgI8vKWBjNsmCtLCS25qM47a4Y=
X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:759547
[ ukryj nagłówki ]in <news:rptenm$sin$1@gioia.aioe.org>
user Waldek pisze tak:
> No i tu mam pytanie do szanownych _doświadczonych_ grupowiczów,
> CZY WARTO wyciągać aku i ładować go w domu zapodając te 16,2 V ???
Wyciągać to nie. Po co jak zapala. Jeśli w samochodzie to dać 14v
i pilnować nic nie trzeba.
> No i nawet gdybym go naładował na full z tym napięciem 16,2
> to wsadzę do auta i na ile to starczy 2-3 dni ? skoro z
> alternatora dalej nie dostanie więcej niż zmierzone 14,7V
w lecie i w zimie jak silnik się nagrzeje jest 14v
> Jest sens wydzierać i doładowywać ?
> Zwykle robię codziennie 2x po ~8km w cyklu miejskim,
> więc szału nie ma z ładowaniem, ale póki co aku daje rade.
Zapalenie to moment. Uzupełnia się przez te 16km.
> W poprzednim aucie akumulator fabryczny Motocrafta, ale większy bo
> 65Ah przy tej samej pojemności silnika 1,6 miałem 11 lat.
od razu po kupnie samochodu zmieniłem z 44 na 66Ah
--
Piter
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.20 21:45 PeJot
- 29.11.20 01:32 Waldek
- 29.11.20 08:46 PeJot
- 29.11.20 12:03 sirapacz
- 29.11.20 12:40 PeJot
- 30.11.20 03:43 Arnold Ziffel
- 30.11.20 14:10 Waldek
- 30.11.20 14:25 Waldek
- 30.11.20 14:34 J.F.
- 30.11.20 14:43 J.F.
- 30.11.20 14:57 J.F.
- 30.11.20 14:59 Mateusz Viste
- 30.11.20 15:02 J.F.
- 30.11.20 16:06 Marek
- 30.11.20 16:20 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=