    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulatorki R20 do radia
    Date: Mon, 28 May 2012 10:52:39 +0200

    W dniu 2012-05-26 21:54, janusz_kk1 pisze:
> [...]
    nimh-gp-2-szt-i2315544329.html>

    > GP nie polecam, kupiłem R6 2500mAh i po pół roku pojemność im mocno spadła,
    > mam ładowarkę BC900 ione osiągają w porywach 1500mAh, ładowałem (test) i
    > 200mA i 500 i 900
    > i niewiele im to pomagało, kilka zdjęć aparatem i koniec, Enelopy to
    > jest to
    > robię zdjęć nawet 50 bez problemu, a pojemność teoretyczną mają mniejszą :)
    > bo 1900 i faktycznie tyle mają. Także reasumując mocno się zawiodłem na GP,
    > a kupowałem oryginalne u Idiotów. Zresztgą nawet ja były nowe to też
    > żadna rewelacja, z trudem udawało się zrobić więcej niż 10zdjęć.

    Trafiłeś na jakieś lewe. Ja mam 4x GP R6 2300, mają 6 lat, używane w
    aparacie, ładowane w BC-700 prądem 0,5 lub 0,7A. Obecnie wykazują około
    2000-2100 mAh pojemności. Kupowane w normalnym sklepie, tylko nie wiem
    którym (to był prezent).
    Ja się zawiodłem na Varcie 1400mAh, kupione w roku 2003 zdaje się,
    szybko padła im chyba rezystancja wewnętrzna. Wcześniej, w początku lat
    90 miałem R6 Varta (NiCd, ok. 600mAh), które też szybko padły, dużo
    szybciej od Sanyo Cadnica.

    Michał