  • Data: 2017-10-15 09:35:37
    Temat: Re: Akumulator... w styropianie.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyciągnij wniosek, jaki chcesz. Gość pytał, czy akumulator "sam z
    > siebie" robi się cieplejszy więc mu odpowiedziałem, że tak.
    To ja może zapytam wprost. wyobraźmy sobie że akumulator samochodowy
    jest odizolowany od otoczenia 30cm warstwą styropianu. Na tyle ile da
    sie w warunkach ziemskich stworzyć izolacje w samochodzie. Niewątpliwie
    zachodza w nim przemiany chemiczne które mogą wytwarzać ciepło. ale ile
    tego ciepła jest? Czy mógłbyś w przybliżeniu powiedzieć ze jest to
    równowartość grzejnika o mocy 5w 50W 500W?

    ToMasz