-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
not-for-mail
From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
Date: Thu, 18 Feb 2021 16:19:51 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
References: <0...@g...com>
<60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
<602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 18 Feb 2021 15:19:49 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
posting-host="213.192.88.68"; logging-data="13016";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
In-Reply-To: <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762030
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-02-17 o 15:43, J.F. pisze:
>> Inne co mi się przypomniało.
>> Jakaś lampka na desce rozdzielczej była bezpośrednio połączona z
>> jakimś kabelkiem w komorze silnika. To chyba lampka ładowania
>> akumulatora była łączona z jakimś wyjściem z alternatora, czy jego
>> regulatora.
>> Wykorzystywałem to do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Przepinałem
>> jeden kabelek i przy włączonym kluczyku ustawiałem odpowiednio
>> przerywacz patrząc przez tylna szybę na tę lampkę.
>
> Nie miales najprostszego próbnika, z żarówką ?
>
Sądzę, że nie ma prostszego rozwiązania od:
- odpięcia kabelka z przerywacza,
- przełożenia na ten zacisk drugiego kabelka.
Wariant z próbnikiem to:
- trzeba go mieć,
- trzeba zdjąć zapewne dwa kabelki,
- jeden koniec próbnika wpiąć na przerywacz,
- drugi koniec w zdjęty kabelek (czyli próbnik musi mieć dwa różne
zakończenia kabelków).
Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
P.G.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.21 16:25 Piotr Gałka
- 18.02.21 17:54 -
- 19.02.21 09:11 J.F.
- 19.02.21 13:15 Piotr Gałka
- 19.02.21 13:25 J.F.
- 19.02.21 13:29 LordBluzg(R)
- 19.02.21 14:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Cewka elektrozaworu
- zapytanie o chip r5f21275nfp
- nie naprawiam więcej telewizorów
- Zrobił TV OLED z TV LCD
- Zasilacz USB na ścianę.
- Gniazdo + wtyk
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security