-
X-Received: by 10.140.43.166 with SMTP id e35mr10824qga.27.1409261592210; Thu, 28 Aug
2014 14:33:12 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.43.166 with SMTP id e35mr10824qga.27.1409261592210; Thu, 28 Aug
2014 14:33:12 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!i13no3958118qae.1!news-out
.google.com!q8ni3qal.1!nntp.google.com!i13no3958117qae.1!postnews.google.com!gl
egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Aug 2014 14:33:12 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <f...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.241.227;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.113.241.227
References: <c...@g...com>
<5...@g...com>
<f...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Akumulator o niskiej masie
From: k...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Aug 2014 21:33:12 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542843
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 22:59:05 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
> Szanuję Twoją opinię, ale sie z nią nie zgadzam.
>
> Na akumulatorze zaoszczedzono prawie 20 kilo.
>
> Na klapie z jakiegoś tam materiału zamiast blachy kolejne kilogramy. Itd.
Sumarycznie dało to masę mniejsza o około 100 kg.
>
> Jeśli uważasz ze jest to bez znaczenia dla osiągów i spalania, to cóż.. Nie będę
Cię przekonywał.
>
>
>
> A co do przykładów które podałeś, to tez sie nie zgadzam. Nie ma mowy o redukcji
masy kosztem czegoś (np zasięgu ze względu na mniejszy bak). Robi sie to tylko wtedy
kiedy coś zyskujemy nic nie tracąc. Tak jak w przypadku tego akumulatora czy klapy
maski.
>
>
>
> A=F/m ,a z fizyką nie można dyskutować ;)
>
>
>
> Pozdrawiam,
>
> M.
Z fizyką nie można dyskutować ale samochód to nie koń wyścigowy żeby specjalnie
dobierać do niego chudego kurdupla. jak by samochody o których piszesz ważyły 300
kilo i obniżono by ich wagę o sto to było by coś. Ale przy półtorej tony 10 kilo na
akumulatorze nic nie znaczy.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.14 02:00 gizmacz
- 29.08.14 05:04 A.L.
- 29.08.14 08:22 semi
- 29.08.14 09:14 AL
- 29.08.14 10:07 J.F.
- 29.08.14 10:35 Michał Król
- 29.08.14 20:25 m...@g...com
- 29.08.14 20:47 k...@g...com
- 29.08.14 22:14 J.F.
- 30.08.14 10:47 Tomasz Finke
- 30.08.14 14:12 J.F.
- 30.08.14 21:48 Michal Lukasik
- 30.08.14 19:43 Pszemol
- 31.08.14 00:26 Tomasz Finke
- 31.08.14 12:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=