  • Data: 2018-09-25 18:02:02
    Temat: Re: Akumulator jako stabilizator - może byc?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2018 o 12:28, Piotr Gałka pisze:
    > 3 x 8,4W = 25,2W.
    > 25,2W/24V = 1,05A.
    >
    > Czyli potrzebujesz zasilacza 24V, o wydajności prądowej ponad 1,05A.
    >
    > Na przykład taki powinien się sprawdzić:
    > https://www.oneled.pl/pl/p/MEAN-WELL-Zasilacz-wodood
    porny-LPV-24V1%2C5A-36W/291

    .... kosztujcy 50zł.
    ja podałem jako możliwy do zastosowania zasilacz za trochę ponad 1zł.
    dokładniej mówiąc za 1.49zł.
    https://allegro.pl/zasilacz-wtyczkowy-22v-1-23a-oem-
    ads0271-b-220123-i6907326959.html#thumb/5
    uzasadnij proszę potrzebę kupowania drogiego zasilacza, do prostej,
    domowej instalacji, biorąc pod uwagę fakt ze w omawianej konfiguracji
    diody mogą się grzać.
    ToMasz
    Jak ja kocham dyskusje w której trzeba wytknąć błędy innych, natomiast
    wartościowe informacje pominąć, zastępując swoją mądrością.