  • 1. Data: 2012-10-17 10:35:54
    Temat: Aktualny program tv po zmianach meczowych Polska-Anglia
    Od: "jedrek" <w...@p...onet.pl>

    Czy gdziekolwiek są aktualne (czyt. zgodne z rzeczywistym stanem emisyjnym)
    programy telewizyjne tvp?
    U źródła nic nie widzę:
    http://www.tvp.pl/program-telewizyjny?offset=0
    Generalnie wymagałbym, że jak coś zmieniają to niech sobie na stronie www
    poprawiają na bieżąco, bo to wizytówka danej stacji.
    To przecież nie jest papierowy rozkład jazdy, który trzeba w drukarni
    zamawiać.
    Coś się zmienia wymagam aby na bieżąco wprowadzali na stronie poprawki - to
    3 minuty roboty, ale jak widać za ciężkie tyłki mają w tym "publicznym"
    medium...

    Skoro wczoraj po 20:30 wszystko się rozjechało na tvp1 to tak ciężko klepnąć
    poprawkę z klawiatury na stronie?
    http://www.tvp.pl/program-telewizyjny?offset=-1
    Zamiast meczu leciał polski serial...
    A może w ogóle dziś nie będzie żadnej transmisji meczu w tvp1 o 17:00?

  • 2. Data: 2012-10-17 19:46:10
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    olewają nas :(
    na TVP1 i Polsat Sport z satelity EPG też nie poprawili ,jak ktoś chciałby
    nagrać sobie mecz za pomocą EPG to nie było takiej możliwości jedynie
    bezpośrednio siedząc przy dekoderze.

    Arek.

  • 3. Data: 2012-10-17 20:20:33
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Arek. napisał:
    > na TVP1 i Polsat Sport z satelity EPG też nie poprawili ,jak ktoś
    > chciałby nagrać sobie mecz za pomocą EPG to nie było takiej możliwości
    > jedynie bezpośrednio siedząc przy dekoderze.

    Na TVP1HD z muxa1 też nie poprawili EPG, to może i dlatego nie było
    poprawione gdzie indziej. Aktualny program na dziś był natomiast w
    dzisiejszej telegazecie.
    Była - a w każdym razie teraz jest - aktualna informacja na stronach:
    http://www.tvp.pl/program-telewizyjny
    http://www.tvp.pl/prasa/programTVP1/p1017_1.txt
    Tylko że nie każdy ma w pokoju TV internet ;-)

  • 4. Data: 2012-10-18 08:27:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *Bartłomiej Zieliński* napisał(-a):

    > Była - a w każdym razie teraz jest - aktualna informacja na stronach:
    > http://www.tvp.pl/program-telewizyjny
    > http://www.tvp.pl/prasa/programTVP1/p1017_1.txt

    Psinco, a nie aktualna. Wymiksowali 2340 odcinek "Klanu" który miał być
    wczoraj, a w które to miejsce wskoczył meczyk. Dzisiaj już jest w/g tego
    "aktualnego" programu odcinek 2341 ;) Ewidentnie nie panują nad tym.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-10-18 14:36:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > olewają nas :(
    > na TVP1

    TVP1 z sat miało ok 14 w środe aktualny opis EPG coś w stylu .....przełożony
    wtorkowy mecz .... bo ustawiałem zdalnie nagrywanie i poprawnie podawało EPG

  • 6. Data: 2012-10-18 17:15:30
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > TVP1 z sat miało ok 14 w środe aktualny opis EPG coś w stylu
    > .....przełożony wtorkowy mecz .... bo ustawiałem zdalnie nagrywanie i
    > poprawnie podawało EPG

    ja źle napisałem :( chodziło mi o TVP1 HD

    Arek.