  • Data: 2011-05-22 13:49:59
    Temat: Re: Aktualizacja firmware dla opornych :)
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > wystarczy backup wszystkiego z poziomu telefonu na kartę pamięci, jest
    > lepszy.
    > Ale przy dużych zmianach w oprogramowaniu, restore nie odtworzy
    > wszystkiego. W E71 na.. hmm.. nie pamiętam, 5 albo 6 aktualizacji odkąd mam
    > telefon, raz się zdarzyło, że nie było wszystko odtworzone.

    Jestem wlasnie po upgrade i jestem milo zaskoczony. Telefon po upgradzie
    przez NSU wygladal tak, jakby nie trzeba bylo nic przywracac z backupu.
    Wszystko było. Zeby nie wnikac, czy coś zginelo czy nie zrobilem jednak
    restore z karty.

    Teraz jakis tydzien potestuje czy to dziala i zrobie upgrade w drugiej
    e52 :) Tej wazniejszej.