  • 11. Data: 2010-05-18 16:11:45
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Myslisz, ze jedynym na tej "autostradzie"???

    Moze jedynym az tak wk..nym.

    > Wybory niedlugo moze ktos postara sie o elektorat na dwoch kolkach.

    no tak, bo ten na czterech to juz tak dostal w dupe (np. podatki w
    benzynie), ze w nic nie uwierzy.

    > Na wies siem wyprowadzam

    Niby ze chlop na zagrodzie rowny wojewodzie ?

    KJ

  • 12. Data: 2010-05-18 16:26:10
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 16:30:45 +0200, Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

    > nie wiem czy tak w zalobie wypada

    A jest żałoba??? Nie wiedziałem! Telewizor mam zepsuty.
    To dlatego cały czas pada.
    Dobrze, zaprostestujemy kiedy indziej.

    pozdr

  • 13. Data: 2010-05-18 16:28:54
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    > Proponuję sprawę zezwolenia na jazdę po buspasach.

    Tym też się zajmiemy (trwają już pewne przygotowania). Tylko chcemy
    najpierw skończyc z jednym. Oprócz bus-pasów jest jeszcze kilka innych
    ciekawych propozycji.
    Z tym że bus-pas to jest lokalna sprawa każdego miasta, więc my sobie
    powalczymy w Krakowie, a w Warszawie niech lokalsi sobie protestują ;)

    pozdr

  • 14. Data: 2010-05-18 16:35:53
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Czy te parę dodatkowych motorków robi różnicę? :D

    > ...które do najbliższej autostrady ma z 80km,

    Ale chyba kiedyś tą A2 wam zbudują? I pewnie za te 80km motocykl będzie
    musiał zapłacic 20zł.

    Protesty na bramkach pod Krakowem spotkały się ze zrozumieniem u jednych a
    wkurwieniem u drugich. Biorąc średnią statystyczną jest OK.

    A na poważnie:
    - mamy informacje, że Stalexport A.M. jest skłonny zgodzic się na niższe
    opłaty, jednak zmiany musi wykonac ministerstwo infrastruktury,
    - ministerstwo uważa, że do Krakowa daleko i niewiele ich sprawa obchodzi,
    - postanowiliśmy więc przyjechac do ministra, coby miał bliżej.

    pozdr

  • 15. Data: 2010-05-18 17:58:44
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > "KJ Siła Słów"
    >Ale myslisz ze taki protest cos da ?
    >
    >Ten co sie procesowal o zaplate za jazde po nieistniejacej autostradzie
    >wygral - choc pewne wielu myslalo inaczej.

    A ten wyrok cos zmienil?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2010-05-19 06:40:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > ***gildor"
    > ...które do najbliższej autostrady ma z 80km,
    >
    > Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie to olac ja...
    > piekne podejscie - prawdziwie polskie.

    TAK. mi opłaty nie przeszkadzają.

    > Moze kolega wystapi do organizatorow - niech protestuja gdzies w polu tak by
    > nikomu nie przeszkodzic - nawet ptaszkom i roslinkom,
    > a jak sie juz sie uda to chetnie skorzystamy wszyscy.

    wątpie.

    > Dziwne - Warszawa nie ma stoczni ani kopaln a i stoczniowcy i gornicy tez
    > czesto tu bywaja...

    też mnie wkurwiają.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 17. Data: 2010-05-19 06:44:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Szwed pisze:

    > Ale chyba kiedyś tą A2 wam zbudują? I pewnie za te 80km motocykl będzie
    > musiał zapłacic 20zł.

    wokół warszawy ma być za darmo. przynajmniej przez jakiś czas.
    generalnie mi to wisi. 6 czy 13 zeta. nie planuje jeździć autostradą
    codziennie. w sumie nie planuje w ogóle. a jak jadę, to płacę i jest to
    mój świadomy wybór. puki co są alternatywy.

  • 18. Data: 2010-05-19 07:46:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Szwed pisze:

    > A na poważnie:
    > - mamy informacje, że Stalexport A.M. jest skłonny zgodzic się na niższe
    > opłaty, jednak zmiany musi wykonac ministerstwo infrastruktury,

    A to trzymam kciuki (powiedzmy ze z optymistyczna rezerwa).

    KJ

  • 19. Data: 2010-05-19 16:00:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-18 15:33:44 +0200, "Jaro" <j...@m...com> said:

    > Blokowanie w godzinach szczytu w piatek i tak juz zakorkowanego miasta nie
    > przysporzy Wam wielu zwolennikow choc idea jest sluszna...

    Jaaasssne, bo przecież teraz motocykliści są ulubieńcami tłumów,
    powszechnie szanowanymi obywatelami, co widać na każdym kroku, choćby w
    mediach.

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-05-19 16:06:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-05-18 11:59:26 +0200, Szwed <w...@n...pl> said:

    > Jakby ktoś chciał zaprotestować przeciwko bandyckim cenom przejazdu
    > motocyklem przez A4 to info poniżej. Tym razem protest nie na A4 a pod
    > Ministerstwem Infrastruktury:

    Bardzo fajnie że wam się chciało to zorganizować - nie tylko smęcić po
    necie jak to jest źle, ale wziąć tyłek w troki i zabrać się działanie.

    > Ministerstwo uważa, że nie jesteśmy godni aby z nami
    > rozmawiać i nie widzą potrzeby zmian. Główną motywacją ministerstwa jest
    > fakt jakoby motocykliści byli niewielką grupą społeczną, niepotrafiącą się
    > skonsolidować i w związku z tym nie ma potrzeby respektowania naszych praw.
    > (to nie są wymyślone słowa ? to stwierdzenia przedstawicieli różnych
    > urzędów !)

    Nie wiem czy Cię to pocieszy, ale wysocy urzędnicy takie zdanie mają o
    wszystkich grupach społecznych, chyba, że owe:
    a - wynajmą sobie "lobbystę" i wyposażą go w walizeczkę wypełnioną
    odpowiednią ilością biletów NBP
    b - przyjadą w kilka tysięcy, z czego z połowa lekko napranych i
    agresywnychm, rzucą parę petard, zdzielą kijem jakiegoś policjanta,
    zbiją jakąś szybkę.

    No czasem trochę się to zmienia przed jakimiś wyborami, ale to tylko w
    przemówieniach przy kamerach.

    de Fresz