  • Data: 2010-05-20 10:12:50
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaro" <j...@m...com> napisał w wiadomości
    news:ht2qv5$oi0$1@newsread1.aster.pl...

    > Ja choc obecnie nie mam moto protest popieram w pelni ale utrudniania mi
    > zycia juz nie.

    Popieram powyższe w całości.
    Niestety coraz więcej grup zaczyna działać jak Samoobrona i nie ważne kogo,
    gdzie i jakim kosztem aby tylko zablokować - choćby i bronami.
    Blokować powinno się decydentów, a nie pokrzywdzonych. Jeśli ktoś chce
    pokazać i pogrozić to niech np. zrobi najazd na nadwiślańskie bulwary i tam
    pokaże swoją siłę (w ilości obecnych). Na pewno media (a za nimi decydenci)
    to odnotują. Blokowanie i tak zapchanego miasta zostawcie sobie na koniec.
    Mimo wszystki trzymam kciuki.

    Pozdrawiam - JK