-
Data: 2017-02-06 15:12:50
Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 6 lutego 2017 14:04:02 UTC+1 użytkownik Geneko napisał:
> Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:o79kpe$dha$1@node1.news.atman.pl...
> >
> > A niestety do niedawan akcja "bezpieczny rowerzysta" w Warszawie polegała
> > na mandatowaniu rowerzystów na chodniku o szerowkości 15 metrów wzdłuż
> > Wisłostrady i tłumaczeniu im, że prawdziwe bezpieczeństwo czyha na nich na
> > jezdni gdzie srednia była 80@50. I tu mojej zgody na myślenie :przepisy są
> > od tego, żeby je przestrzegać" nie ma, a policję która się tak tłumaczy
> > uważam za organizację antyspołeczną.
>
> Jezeli tam były warunki do ruchu pieszych i rowerzystów razem
> to trzeba było ruszyć Du ę i wnioskować/dopilnować wprowadzenie
> odpowiedniego oznakowania
> dopuszczające jednoczesny ruch pieszych i rowerzystów, albo
> uchwalić odpowiednie prawo, np. ze na chodniku o szerokości większej
> przykladowo 5 mtr zezwala sie na ruch pieszych i rowerzystów.
>
Widzisz, mimo ze lubie rowerzystów to jednak spora ich część jeżdzi po prostu szybko.
I tych to bym na chodniku nie chciał.
Wogóle infrastruktura nie jest planowana dla 3 grup ruchu. Ledwo mamy jako takie
rozgraniczenie pieszych i samochodów gdzie albo piesi ciagle chodzą przez droge
właczając sygnalizację i powodując korki (pare przelotówek przez wawe) albo samochody
jeżdzą po małych uliczkach powodując problem z spokojnym przejsciu przez drogę albo
ktos buduje osiedle po jednej stronie dwupasmówki a szkołę/przychodnię po drugiej...
A teraz ktoś sobie dołozył za punkt honoru dobudowanie w tym ścieżek rowerowych. I
teraz te ścieżki raz prowadzą za przystankiem autobusowym a raz przed. Czasem są
prowadzone od strony jezdni a raz od strony pola.
Albo prowadzą "pod prąd" kończąc się elegancko wyprofilowanym wjazdem na dwupasmówke
pod prąd...
Dokładając do tego przepis ze i po chodniku można zrobi sie metlik taki ze w sumie
chyba lepiej aby wogóle przepisów nie wprowadzać :)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.17 15:14 J.F.
- 06.02.17 15:54 RadoslawF
- 06.02.17 16:00 Budzik
- 06.02.17 16:00 Budzik
- 06.02.17 16:00 Budzik
- 06.02.17 16:00 Budzik
- 06.02.17 16:00 Budzik
- 06.02.17 16:05 Myjk
- 06.02.17 16:15 Zenek Kapelinder
- 06.02.17 16:27 Myjk
- 06.02.17 16:43 Myjk
- 06.02.17 17:01 Cavallino
- 06.02.17 17:12 Myjk
- 06.02.17 17:16 J.F.
- 06.02.17 17:26 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=