    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja Strzalka
    Date: Mon, 6 Feb 2017 12:15:57 +0100

    W dniu 06.02.2017 o 11:02, p...@g...com pisze:
    > --A przejscie ... prawde mowiac nie mam nic przeciwko, zeby rowerzysta
    > przejezdzal na pasach, pod warunkiem ze sie dopisze "z predkoscia
    > pieszego" i moze jeszcze "ustepujac pierwszenstwa pojazdom", albo
    > "zatrzymujac sie przed wjazdem na przejscie" :-)
    >
    > rewelacja ... ludzie czy wy czasami jezdzicie za granice ? w Niemczech rowerzysci
    popychaja rownolegle i jakos 99% spoleczenstwa ogarnia ze trzeba zwolnic i sprawdzic
    czy jakis akurat nie przelatuje przez przejscie ... o masowym rozjezdzaniu
    niemieckich rowerzystow (przez polskich kierowcow w Niemczech) tez nie slychac wiec
    stawiam teze ze sciemniacie :-)

    Też sie zastanawiam jak to jest, że za komuny się dalo, a teraz nadeszła
    wolność i trzeba wszystkiego zakazać, bo się pozabijają. Dochodzę do
    wniosku, ze władze traktują obywateli jak idiotów a oni od tego
    idiocieją i żadają coraz to nowych restrykcji (najlepiej dla "wroga").
    Nie wiem czy jesteśmy tacy głupi, czy po prostu zachodzi zjawisko
    modlitwy polaka, żeby dosrać pieszym, rowerzystom czy kierowcom, w
    zależności od tego kim akutat nie jesteśmy.

    Na plus zauważam, że wszelkie dżihady drogowe zachodzą głównie w
    przestrzeni wirtualnej i legislacyjnej, a na codzień poruszając się
    naprawdę prawie wszystkim środkami lokomocji od piechotronu przez rower,
    motocykl i samochód tej wojny nie widzę. Widzę natomiast wzajemną
    uprzejmość i paradoksalnie w w Warszawie uznawanej za stolice buraczyzmu
    drogowego jest chyba najlepiej.

    Nie rozumiem więc czemu na drodze potrafimy się zachować, a potem
    siadamy przed klawiaturą i piszemy głupoty, co więcej domagamyu się,
    żeby te głupoty poprzepisywać do dziennika ustaw.

    Co do policji to niech się zajmą wyprzedzającymi na psach, bo strach na
    dwupasmówce kogokolwiek wpuścić.

    Shrek