  • 11. Data: 2012-03-14 15:31:50
    Temat: Re: Akcelerometr MPU-6000, gdzie kupić.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.03.2012 15:42, bartekltg wrote:

    > Hmm, czegoś nie łapię. Jeśli dobrze czytam, to jest
    > akcelerometr + magnetometr.
    > Czyli pozostanę ślepy na obroty wokoło linii pola.

    Żyroskop podaje pozycję względem płaszczyzny. Akcelerometr podaje siły
    działające w 3d - obrót wokół normalnej płaszczyzny sygnalizują
    przynajmniej 2 osie akcelerometru. A przynajmniej taką mam nadzieję, bo
    montuję prototyp w przyszłym tygodniu.

    Michoo

  • 12. Data: 2012-03-14 16:00:55
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 03/14/2012 10:42 AM, bartekltg wrote:

    > "This product is only sold in Canada, Mexico, & USA. If you are located
    > outside this area , call 1-800-777-7334 to inquire about purchase."
    >
    > Czyli zastrzeżenia na cdiweb.com, że Europa to nie cywilizacja
    > wiążą się z kosztami przesyłki, a nie jakimś ITAR czy inną
    > niechęcią do wysyłania?
    >
    > Trzeba będzie zadzwonić.

    Invensense też ma kostki w swoim sklepiku i chwalą się ze "In Stock".
    Nie piszą nic o ograniczeniach sprzedaży.

    pzdr.
    j.

  • 13. Data: 2012-03-14 21:10:50
    Od: Lukasz Spychalski <l...@s...polbox.com>

    Mario wrote:

    > Czujnik magnetyczny faktycznie nie wykryje obrotów wokół linii pola
    > magnetycznego. A z kolei akcelerometr nie wykryje obrotów wokół linii
    > pola grawitacyjnego (czy ogólnie wokół wektora przyspieszenia). To chyba
    > dobrze, że są oba razem na pokładzie :)

    Lepiej mieć trzy i kargulator ;) .

    http://www.st.com/internet/com/press_release/p3273.j
    sp

    --
    pozdrawiam,
    Lukasz Spychalski

  • 14. Data: 2012-03-14 21:13:09
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    > Invensense też ma kostki w swoim sklepiku i chwalą się ze "In Stock". Nie
    > piszą nic o ograniczeniach sprzedaży.

    Ja zawsze kupowałem bezpośrednio od Invensense. Nie mam MPU-6000, ale mam na
    stanie ITG-3200 oraz komplet ISZ-500 i IDG-500. Jakbyś się uparł to nawet z
    płytką: http://www.pitlab.pl/modul-all-in-one.html (odczyt czujników po I2C
    i SPI) albo http://www.pitlab.pl/modul-inercyjny-invensense.html (odczyt
    analogowy przez wbudowany przetwornik 16-bit, komunikujący isę po SPI).
    Kopter na tych modułach lata tak jak tutaj:
    http://www.pitlab.pl/autopitlot-artykuly/48-pierwsze
    -loty-autopitlota-na-quadrokopterze.html

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl