  • Data: 2012-12-27 01:08:00
    Temat: Re: Ajax - kwestie bezpieczeństwa
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 00:17:41 +0100, Marek napisał(a):

    > To drugie. Po stronie serwera muszę mieć formatki HTML, które da się
    > edytować w edytorach WYSIWYG.Słabo mi się robi gdy widzę cudze projekty,
    > w których kawałki HTML powrzucane są w PHP, Ajax i z tej mieszaniny
    > generuje się strona WWW. Korekta takiego tworu to syzyfowa praca.

    Nie bardzo widzę w tym miejsce na AJAX. Wywołujesz jakiś JS wewnątrz
    edytora na tych edytowanych formatkach? Bo takie coś wygląda mi na dość
    ryzykowną rzecz.

    > Taaa... tylko gdy w takim gotowcu coś nie gra, to mamy niezły problem.
    > Kolega robił wyjeżdżające okienko do zapisania się do newslettera na
    > takim gotowcu. W niektórych pozycjach wskaźnika myszy zaczynało ono
    > skakać jak opętane.

    Pewnie klasyczny problem źle obsłużonego animate(). Też przez jakiś czas
    miałem takie efekty, póki nie przeczytałem, że trzeba zrobić stop().

    Gotowce miewają problemy, ale też z reguły dużo bogatszą implementację,
    niż byśmy byli w stanie osiągnąć w czasie przeznaczonym na projekt. A gdy
    czas goni... można na niektóre problemy przymknąć oko :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl