  • 11. Data: 2012-12-18 13:45:33
    Temat: Re: Agila, zakup, na co patrzeć?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 10:49:06 +0100, Maciek napisał(a):

    > Jesli to ten sam silnik 1.0, ktory byl w starych Corsach, to przeciez on
    > sie calkiem niezle odpycha (a Agila jest zdaje sie troche lzejsza niz
    > Corsa).

    Jeździłeś takim modelem czy może sąsiad chwalił po przesiadce z malucha ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2012-12-18 14:52:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 11:30:23 +0100, Chris napisał(a):

    > Import czy krajowa ?? sprawdz książkę serwisową czy jest , jak jest zadzwoń
    > do serwisu i potwierdz wpisy.
    > Poza tym szujnik lakieru + dobry warsztat, niech obadają dokładnie czy
    > czegoś nie ma ukrytego.

    Z drugiej strony nie ma chyba co przeginac - to raczej nie jest ulubione
    auto dresow do palenia kapcia pod remiza w okresie rui :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-12-18 14:59:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Z drugiej strony nie ma chyba co przeginac - to raczej nie jest ulubione
    > auto dresow do palenia kapcia pod remiza w okresie rui :)

    Zawsze mogło się spotkać z TIR-em na Niemieckiej autostradzie .. potem
    pięknie wyklepane i nówka nie śmigana .... sorry za dużo wrakó widziałem
    żeby wierzyć w to co powie sprzedawca chyba że to osoba prywatna mająca
    kwity albo firma kończąca leasing ...

  • 14. Data: 2012-12-18 20:56:40
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.12.2012 11:55, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-12-18 10:49, *Maciek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > 3 cylindry + nietrwały łańcuch - raczej niepolecany jest ten silniczek.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    no właśnie zrobiłem jakieś 200km żeby napatrzeć się na te nie uszkodzone
    i bezwypadkowe. Jak można być takim gnojem handlarzem, żeby próbować
    sprzedać auto które ma pęknięty zderzak! normalnie zapałki można zapałki
    w szczelinę powtykać, a kierownik tego nie zauważył? Inny mówi że jak
    auta stoją na mrozie (+6stopni) to ciężko zapalają. taki 1.0 pali na 2
    cylindry. Inny pali od pierwszego zakręcenia(2005r.), ale jak już
    jedzie, i przyciśnie mu się gaz, to silnikiem trzepie jak wiertarką z
    udarem. potem ma wolne obroty na poziomie 500rpm.
    Moja rodzina też żyje z handlu, trzecie pokolenie rośnie. ale jakby
    któreś z nas takie "ściemy" odstawiało, to kładziemy palce na imadło i
    walimy młotkiem. na szczęście od 40 lat jeszcze żaden palec nie ucierał.
    Tak czy owak chyba jutro kupie staruszka z 2001 roku, ale wszystko
    wygląda na 2001 rok. tzn lakier tak samo równomiernie matowy, siedzenia
    tak samo starte, szyby tak samo znakowane, liczne małe ryski... za to
    za 7 tyś. Niemiecka książka serwisowa do 2011 roku, ale taką książkę to
    bym sam wydrukował gdyby nie bariera językowa :)
    ToMasz

  • 15. Data: 2012-12-19 08:44:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > za 7 tyś. Niemiecka książka serwisowa do 2011 roku, ale taką książkę to
    > bym sam wydrukował gdyby nie bariera językowa :)

    Jak masz książkę to napisz maila do ostatniego serwisu czy mieli takie auto
    i potwierdzają wpisy, Niemcy są bardzo chętni do pomocy i bez problemu
    udzielają takich informacji.

  • 16. Data: 2012-12-19 22:57:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 19:08:36 +0100, ToMasz napisał(a):

    > witam
    > seniorzy wybrali agile, ja mam po nią jechać, jako główny konsultant.
    > Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę żeby się nie nadziać. Niby nie
    > bity, oryginalny lakier.... 2003 rok, 70 tyś km

    Ja bym odmówił. Raz, że można się zerzygać, a dwa, to do szybkiego zejścia
    seniorów bym ręki nie przyłożył.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna